// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کیس Deepcool MATREXX 55 عرضه شد

کمپانی دیپ‌کول، کیس جدید MATREXX 55 را با پشتیبانی از فرم‌فاکتور ATX و قابلیت همگام‌سازی با دیگر محصولات این برند عرضه کرد.

دیپ‌کول با تکیه بر نتایج و دست‌آوردهای موفقیت‌آمیز خود از ساخت کیس‌های پیشین، کیس Matrexx 55 را عرضه کرده است. Deepcool شرکتی است که با چشم‌انداز ارایه بهترین راه‌حل برای اسمبل آسان یک پی سی برای مشتریان خود در سراسر جهان شکل گرفته است.

این کمپانی به طور دایم به دنبال پیشرفت‌های نوآورانه است. محصول جدید آن‌ها از مادربردهای سایز E-ATX پشتیبانی می‌کند. همچنین به یک پنل بزرگ با شیشه سکوریت و RGB SYNC مجهز است و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

شیشه‌ی حرارت‌دیده در پنل کناری به صورت تمام‌قد با ضخامت ۴ میلی‌متر به همراه پنل شیشه‌ای جلوی آن، جلوه‌ی منحصر به فردی را برای نمایش قطعات درونی کیس، به نمایش می‌گذارد.

Deepcool MATREXX 55 Case Airflow

برای خنک کردن اجزای سیستم، جریان هوا به طور بهینه از دو طرف پنل جلو وارد شده و از پنل‌های بالا و پشت کیس به طور موثر خارج می‌شود. کیس Matrexx 55 به سیستم نورپردازی RGB قابل توسعه و یک نوار رنگی از پیش نصب شده در پنل جلو مجهز است. این نوار RGB به راحتی توسط یک کلید دستی یا از طریق مادربرد قابل کنترل است. علاوه بر این، اتصالات اضافی برای همگام‌سازی با مادربرد و کنترل محصولات Deepcool و GamerStorm پیش‌بینی شده است.

مدیریت کابل‌ها نیز با محفظه‌ای ۲۱۰ میلی‌متری و عرض ۲۳ میلی‌متر بسیار آسان‌تر از قبل شده است. قیمت کیس DEEPCOOL MATREXX 55 برابر با ۳۹.۹۹ دلار تعیین شده و هم‌اکنون برای خرید در دسترس است.


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده