نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ عرضه‌ بازی The World Ends With You: Final Remix برای نینتندو سوییچ اعلام شد

ریمستر بازی نقش آفرینی کلاسیک The World Ends With You، دوازدهم اکتبر امسال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

پیش‌تر در ماه ژانویه مطلع شدیم که ریمستر بازی محبوب The World Ends With You قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شود، اما تا به امروز خبر خاصی درمورد تاریخ رسمی عرضه‌ی نسخه غربی آن شنیده نشده بود. حال بر اساس آخرین اخبار بازی، اعلام شد که بازی The World Ends With You: Final Remix در تاریخ دوازدهم اکتبر (۲۰ مهر) برای نینتندو سوییچ در غرب منتشر خواهد شد.

بازی نقش آفرینی ژاپنی پر جنب و جوش The World Ends With You که در سال ۲۰۰۷ توسط شرکت Square Enix برای کنسول Nintendo DS منتشر شد، از همان روزهای اول انتشار توانست نامی برای خود دست و پا کند و بسیار موفق ظاهر شود. سیستم نوآورانه‌ی نمایش دوگانه‌ی تصویر در حین مبارزات، به تصویر کشیدن فرهنگ جوانان در بازی و موسیقی متن فوق العاده، باعث می‌شود که The World Ends With You در بین بازی‌های متعدد DS بدرخشد. این بازی با نام The World Ends With You: Solo Remix برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد.

با وجود اینکه در کنسول نینتندو سوییچ خبری از صفحه نمایش دوگانه‌ی DS نیست، بازی The World Ends With You: Final Remix خصوصیات منحصر‌به‌فرد خودش را خواهد داشت. به لطف صفحه‌ی لمسی و کنترلرهای Joy-Con، بازی از سیستم کنترل متفاوتی برخوردار خواهد بود و قرار است میزبان حالت co-op دو نفره‌ی جدیدی باشد. در این نسخه‌ی ریمستر، سناریویی تازه به همراه یک شخصیت راز آلود جدید به بازی اضافه خواهند شد. بنا به گفته‌ی اسکوئر انیکس و نینتندو، این بازسازی، بازی را به نسخه‌ی نهایی The World Ends With You مبدل می‌کنند.

Nintendo در کنار اعلام تاریخ عرضه‌ی این بازی، تریلری جدید از The World Ends With You: Final Remix را نیز منتشر کرد. این بازی در ژاپن در تاریخ بیست و هفتم سپتامبر (پنجم مهر) منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده