// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Meat Cannon Golf: گلف مرغی

بازی موبایل Meat Cannon Golf اثری به واقع عجیب و غریب است که باید یک مرغ بریان را با توپ، به چاله گلف بیاندازید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Meat Cannon Golf اثری است که تجربه تازه‌ای از بازی گلف ارائه داده است و Moe Bull Corporation این‌بار توپ جنگی و یک مرغ بریان را به زمین‌های سرسبز بازی گلف آورده است. خب در ابتدا شاید کمی عجیب و چندش‌آور به نظر برسد؛ ولی اگر از علاقه‌مندان بازی‌های عجیب و غریب، نظیر شبیه‌ساز یک بز باشید، پس حتما از بازی اندروید و آیفون Moe Bull Corporation هم خوش‌تان می‌آید.

بازی‌های زیادی وجود دارند که بیش از آن که یک اثر جدی محسوب شوند، حکم یک مسخره‌بازی شیرین را دارند. یقینا فراتر از پلتفرم موبایل، بازی‌های زیادی را نظیر شبیه‌ساز بز تجربه کرده‌اید که از ابتدا هم قرار نبوده است صنعت بازی را یک قدم به جلو سوق دهند؛ بلکه حکم شیرین‌کاری سازندگانش را داشته‌اند و سعی داشته‌اند که طرفداران خودشان را این‌بار از طریق فاکتور عجیب و غریب بودن بازی‌شان به دست آروند. بازی اندروید و آیفون Meat Cannon Golf هم دقیقا یکی از همان آثاری است که قبل از بازی‌اش، باید توجه داشته باشید که شاید همان ابتدا بی‌خیالش شوید. بازی در سبک آرکید ارائه شده است و سازندگان فضای گلف را با گرافیک ساده‌ای پیاده سازی کرده‌اند، اما خبری از توپ گلف و چوب‌های معروفش نیست و به جای آن یک توپ جنگی و مرغ بریان به شما داده شده است! گیم‌پلی بازی چندان چنگی به دل نمی‌زند و صرفا جلوه‌های ویژه گرافیکی خوب بازی هستند که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. پس از شلیک این مرغ بریان، در هوا نظاره‌گر صعود و فرودش خواهید بود و حتی می‌توانید با چرخش، مسیر آن را به سمت چاله عوض کنید. چاله‌ها در فواصل دوری قرار گرفته‌اند و باید با شلیک‌های چندباره به آن برسید و در نهایت با یک شلیک دقیق مرغ را درون چاله قرار دهید و به قائله خاتمه دهید. این روند تا انتها حفظ می‌شود و تنها قرار است مسیرهایی که به چاله می‌رسند، تغییر کنند.

Meat Cannon Golf
Meat Cannon Golf
Meat Cannon Golf

با قرار گرفتن و پرتاب توسط توپ، مرغ به صورت آتشین در هوا به پرواز در می‌آید و می‌توانید مسیر آن را با سوایپ‌کردن روی صفحه نمایش عوض کنید. سیستم شلیک بازی، روی دوفاکتور قدرت و دقت بنا شده است و می‌توانید با نوارهای رنگی و فشردن دقیق در جای درست، پرتاب‌های خود را درست تنظیم کنید. در راهی که پیش رو دارید، موانع زیادی قرار داده شده‌اند و باید در حین پرتاب‌ها، توجه زیادی به آن‌ها داشته باشید. در این زمینه طول مسیرها به خوبی با چالش همراه است و حتما باید استراتژی خوبی برای رسیدن به چاله‌ها داشته باشید. برای موفقیت به تنظیم دقیق نیاز دارید و باید قدرتی متناسب با فاصله خود از چاله‌ها در نظر بگیرید.

برای تنظیم دقیق اهداف خود، می‌توانید زاویه دوربین را تغییر دهید و از بالا چاله را در نظر داشته باشید. معمولا در ابتدا چاله دیده نمی‌شود و رفته رفته، با قدرتمندترین شوت‌ها، خودتان را به چاله نزدیک‌تر می‌کنید. محیطی که برای بازی در نظر گرفته شده است، دارای جزئیات بسیاری است و مسیری طولانی و پر از چالش را تجربه خواهید کرد. پستی و بلندی‌ها روی روند بازی تاثیر دارند و باید قدرت را در نظر بگیرید. خطوط قرمز در محیط بازی دیده می‌شوند که نباید مرغ از آن‌ها عبور کند؛ در غیر این‌صورت و با هر بار عبور، درست به نقطه ابتدایی برمی‌گردید. مطابق انتظار هرچه قدر که با تعداد پرتاب‌های کمتر مرغ را به چاله برسانید، امتیاز بهتری کسب می‌کنید.

Meat Cannon Golf
Meat Cannon Golf
Meat Cannon Golf
بازی قرار نیست اثر مهمی در صنعت گیم باشد و تنها حکم یکی از آثار عجیب و غریب اما سرگرم‌کننده را دارد

بازی Meat Cannon Golf از سیستم چندنفره پشتیبانی می‌کند و می‌توانید سرگرمی‌ بسیار چالش برانگیزی را همراه با دوستان خود تجربه کنید. از یک تا چهار نفر بازیکن می‌توانند در بازی حضور داشته باشند و به صورت نوبتی این بازی تجربه کنند. مکانیسم بازی، سنگینی‌های خاص خودش را دارد و باید با تجربه مکرر، بتوانید روی آن مسلط شوید. المان‌های پویا در بازی وجود دارند و مخصوصا در زمینه موانع، می‌توانند تاثیر زیادی روی روند حرکت مرغ در هوا و زمین داشته باشند. رادار مخصوص توپ، مسیر فرود مرغ را نشان می‌دهد و می‌توانید تنظیم دقیقی روی فرود آن داشته باشید تا هرچه بیشتر به چاله نزدیک‌تر شوید.

تنها باید با چنین ذهنینی به سمت بازی Meat Cannon Golf بروید که قصد تجربه چند ساعته یک بازی عجیب و غریب را دارید. سازندگان روی عناصر گرافیکی بازی چندان تمرکز نداشته‌اند و ساخت بازی را تا آن‌جا ادامه داده‌اند که بتوان اسم بازی روی آن گذاشت. یک مرغ بریان است و یک توپ جنگی که احتمالا از جنگ جهانی دوم مانده است؛ حال تنها کاری که باید بکنید این است که چاله را شناسایی کنید و مرغ را در وسط این چاله قرار دهید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور، برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Meat Cannon Golf


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده