نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

تاریخ راهیابی گزینه نیو گیم پلاس به بازی God of War مشخص شد

کمپانی سونی نهایتا تاریخ راهیابی گزینه New Game Plus به بازی God of War را اعلام کرد.

اوایل تابستان سال جاری کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2018 اعلام کرد که به زودی گزینه نیو گیم پلاس همراه با یک بروزرسانی به بازی تحسین‌شده God of War اضافه می‌شود و امکان تجربه مجدد این اثر با تمام لوازم و ارتقاهای قبلی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این آپدیت زودتر از آنچه فکر می‌کنید در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

کمپانی سونی به تازگی از راهیابی گزینه New Game Plus به بازی God of War در تاریخ بیست‌ونهم مرداد ماه (۲۰ آگوست) خبر داده است. البته این بروزرسانی به صورت رایگان منتشر خواهد شد و برای کسانی که داستان بازی God of War را به اتمام رسانده‌اند، در دسترس خواهد بود. استودیو سانتا مونیکا همچنین اظهار داشت که این بروزرسانی لوازم جدید، منابع تازه، دشمنان سرسخت‌تری که از حقه‌های جدیدی استفاده می‌کنند و قابلیت رد کردن سکانس‌های سینمایی را به همراه می‌آورد.

بسیاری از بازیکنان از مدت‌ها پیش به تجربه دوباره بازی God of War فکر می‌کردند و گزینه نیو گیم پلاس نهایتا این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند. تجربه دوباره داستان فوق‌العاده‌ای که استودیو سانتا مونیکا خلق کرده است، همچنان هیجان‌انگیز است و ارزش تکرار آن قطعا با تغییر دشمنان بازی و در دسترس قرار گرفتن آیتم‌های تازه دو چندان خواهد شد.

اگر هنوز بازی God of War را تجربه نکرده‌اید، پس باید هر چه زودتر این کار را انجام دهید؛ چرا که این بازی به واسطه کاراکترهای جذاب، گیم‌پلی نفس‌گیر و چالش‌برانگیز، طراحی شگفت‌انگیز و عالی مراحل، پازل‌ها و ماموریت‌های فرعی جذاب، داستان خارق‌العاده و البته موسیقی متن باشکوه در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را کسب کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی God of War پکیج کاملی از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War مطلع شدیم که در ششم شهریور ماه رمانی اقتباس شده از این بازی با قیمت ۱۴.۹۵ دلار منتشر خواهد شد که به وسیله جی.ام بارلوگ به رشته تحریر در آمده است و حوادث این بازی را دنبال می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده