نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴

بلیزارد در حال کار روی چند پروژه Diablo است

کمپانی بلیزارد با انتشار توییتی اعلام کرد که در حال کار روی چند پروژه مرتبط با Diablo است که یکی از آن‌ها احتمالا امسال معرفی می‌شود.

Diablo یکی از بهترین و تاثیرگذار‌ترین بازی‌های نقش آفرینی تاریخ است که مخصوصا دو نسخه اول آن، نقش مهمی در شکل‌گیری تعداد زیادی از بازی‌های نقش آفرینی ایفا کرده‌اند و بازی‌های این سبک در آن دوران، اکثرا با دیابلو مقایسه می‌شدند. از آنجایی که بلیزارد معمولا دنباله بازی‌هایش را با فاصله چندین ساله منتشر می‌کند، پس از انتشار Diablo 3، تا به امروز خبری دقیق در مورد نسخه بعدی این سری منتشر نشده است و بلیزارد، صرفا به تایید اینکه به آینده این مجموعه فکر می‌کند بسنده کرده است. 

با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، بلیزارد اخبار امیدوار‌کننده‌ای در مورد مجموعه Diablo به اشتراک گذاشته است؛ این شرکت با انتشار توییتی رسمی، اعلام کرده که در حال کار روی نه یک که چند پروژه مرتبط با Diablo است. برندی کمل از بلیزارد، اعلام کرده که این شرکت روی چند پروژه دیابلو کار می‌کند؛ پروژه‌هایی که برخی از آن‌ها ممکن است نیاز به زمانی طولانی‌تر برای آماده شدن داشته باشند، اما ممکن است که امسال، طرفداران این مجموعه اخبار خوبی در مورد آن بشنوند و شاهد معرفی اثری مرتبط با این مجموعه باشند. 

با وجود در دست توسعه بودن چندین پروژه دیابلو، هنوز نمی‌توان گفت که آیا امسال شاهد معرفی بازی Diablo 4 خواهیم بود یا خیر. ممکن است بلیزارد برای امسال، معرفی یک نسخه فرعی یا حتی یک نسخه موبایل از این مجموعه را در برنامه داشته باشد. این شرکت چندی پیش در یک آگهی استخدام هم به نسخه‌ای معرفی‌نشده از دیابلو اشاره کرده بود و قصد جذب نیرو برای کار روی این بازی را داشت. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا امسال نسخه جدیدی از این مجموعه معرفی خواهد شد یا خیر. نظرات خود را در این مورد با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده