// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hardback؛ رقابتی از جنس حروف

اگر به دنبال یک بازی چندنفره فکری در جمع دوستان خود هستید، بازی Hardback می‌تواند گزینه جدید و جذابی برای دورهمی‌هایتان باشد.

اگر در زمان‌های قدیم دور هم جمع می‌شدیم و با تکه‌کاغذی که خانه‌های مختلفی روی آن کشیده شده بود، منچ یا ماروپله بازی می‌کردیم، امروزه به لطف تکنولوژی دیگر نه نیازی به آن صفحه کاغذ است و نه نیازی به مهره و تاس. در سال‌های اخیر، بازی‌های چندنفره و دورهمی در پلتفرم موبایل به قدری گسترده و متنوع شده‌اند که برای سرگرم کردن یک جمع ۴ یا ۵ نفره دوستانه، یک گوشی هوشمند هم کافی است. جدا از بازی‌های معروفی که همیشه جزو انتخاب‌های اول ما هستند، خوشبختانه آثار جدیدتر و خلاقانه‌تری هم در زمینه بازی‌های چندنفره در حال توسعه است و بازی اندروید و آیفون Hardback نیز یک اثر چندنفره فکری است که تجربه آن در میان دوستان یا حتی به صورت آنلاین و با دیگر افراد سرتاسر جهان لذت‌بخش خواهد بود.

Hardback

هر بازیکن باید در نوبت خود با حروفی که در اختیار دارد کلمه‌ای بسازد و هرچه این کلمه طولانی‌تر باشد، امتیاز بالاتری دربرخواهد داشت

در بازی Hardback سروکار شما با حروف است و یک هدف ساده و مشخص پیش‌رو دارید و آن هم ساخت کلماتی بامعنی با حروفی است که در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر در سایر بازی‌های این سبک شما محدود به ساختن کلماتی از پیش تعیین شده و با تعداد حروفی مشخص هستید، در هاردبک با چنین محدودیت‌هایی روبرو نخواهید شد. بازی به شما اجازه می‌دهد که هر کلمه‌ای را که به ذهنتان می‌رسد، به کمک حروف مشخص شده ثبت کنید، اما نکته مهم این است که هر چقدر تعداد حروف کلمه شما بیشتر باشد، امتیاز بالاتری هم کسب خواهید کرد. روند بازی به این شکل دنبال می‌شود که هر بازیکن در نوبت خودش یک‌سری حروف به‌صورت تصادفی دریافت می‌کند و باید کلمه‌ای با آن‌ها بسازد تا امتیاز و ستاره دریافت کند.

به کمک امتیازها شما می‌توانید حروف جدید بخرید، اما حروف جدید در همان مرحله به کمک شما نمی‌آیند. در واقع هر حرفی که شما خریداری کنید در نوبت بعدی قابل استفاده خواهد بود، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که استفاده از این حروف به سبب ویژگی‌های خاصی که دارند، امتیاز بیشتری را نصیب شما می‌کند. به عبارت بهتر، هر چقدر در کلمه‌ای که شما می‌سازید، تعداد این حرف‌های ویژه بیشتر باشد، امتیاز و ستاره بیشتری دریافت خواهید کرد. تعداد ستاره‌ها در نهایت برنده بازی را مشخص می‌کند. قابلیت دیگری که در بازی فراهم شده است، امکان تغییر دادن حروف است که گاهی اوقات می‌تواند بسیار کارساز باشد. برای مثال اگر شما می‌خواهید کلمه‌ای بنویسید، اما فقط یک حرف از آن را کم دارید یا به جایش حرف دیگری در اختیار دارید، می‌توانید حرف خود را عوض کنید، اما باید به این نکته توجه کنید که با این کار یک امتیاز از شما کسر خواهد شد.

Hardback

بازی Hardback از لحاظ گرافیکی و فونت‌های زیبایی که برای حروفش انتخاب شده و آواتارهای جالبش عملکرد قابل قبولی دارد و مهم‌تر از این، موسیقی‌های گوش‌نواز و متنوعی که در حین بازی پخش می‌شود هم به لذت‌بخش‌تر کردن تجربه این اثر کمک می‌کند. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Hardback


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده