نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

ساموئل ال جکسون و کوبی اسمالدرز به Spider Man: Far From Home پیوستند

ساموئل ال جکسون و کوبی اسمالدرز به جمع بازیگران Spider-Man: Far From Home پیوستند. با زومجی همراه باشید.

Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) دومین قسمت از این سری و بیست و سومین فیلم دنیای سینمایی مارول است. ماه گذشته و در مراسم Ace Comic Con بود که تام هالند، بازیگر اصلی این مجموعه عنوان قسمت دوم را لو داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پیتر و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به شهر لندن مسافرت می‌کنند و ماجراهای این قسمت در این شهر رخ می‌دهد.

هشدار: این متن داستان فیلم Avengers Infinity War را لو می‌دهد

.

.

حال با استناد به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری و کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) در نقش ماریا هیل در این اثر حضور خواهند داشت. این خبر نوید بخش آن است که افرادی که توسط تانوس و به وسیله سنگ‌های بی نهایت از هستی محو شدند، دوباره به زندگی بازمی‌گردند که می‌تواند شامل نیک فیوری و ماریا هیل نیز باشد. هرچند سونی هنوز درباره حضور این دو به صورت رسمی اظهار نظر نکرده است.

اثر مذکور در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری به سر می‌برد و جان واتس، کارگردان قسمت اول هم سکان هدایت فیلم را بر عهده دارد. علاوه بر ساموئل ال جکسون و کوبی اسمالدرز، جیک جلینهال هم احتمالاً آنتاگونیست اصلی فیلم به اسم میستریو (Mysterio) خواهد بود. هنوز جزئیات بیشتری منتشر نشده است، اما سال گذشته بود که کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول، درباره اینکه فیلم فاز بعدی و چهارم ‌MCU را شروع می‌کند، صحبت کرد و طبق گفته‌های وی بخش اعظم آن را این موضوع در بر می‌گیرد.

فیلم Avengers 4 یا انتقام جویان 4 آوریل ۲۰۱۹ (اردیبهشت ۹۸) اکران می‌شود و فیلم Spider Man: Far From Home سه ماه بعد و در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (جمعه، ۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های نقره‌ای سینماها خواهد رفت. کارگردان فیلم همانطور که ذکر کردیم، جان واتس بوده و مسئولیت نویسندگی آن بر عهده کریس مک‌کِنا و اریک سامرز است. کمپانی منتشر کننده این اثر طبق معمول سونی پیکچرز است.

شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده