// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶

صحبت های تهیه کننده اجرایی Anthem در مورد جاولین و سلاح های بازی

مارک داراه در حساب کاربری خود در توییتر در مورد ویژگی‌های بازی Anthem نظیر سلاح‌ها و جاولین‌ها صحبت کرد.

مدتی است که مارک داراه، تهیه کننده اجرایی بازی Anthem، و سایر عوامل بازی در حساب‌‌های توییترشان در مورد Anthem و ویژگی‌هایش صحبت می‌کنند و اطلاعاتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مارک داراه در حساب کاربری توییتر خود صحبت‌های جدیدی حول بازی چندنفره Anthem انجام داده است.

در ابتدا مارک داراه به این مورد اشاره کرد که می‌توانید سلاح‌های خود را در بازی به موارد دیگری تبدیل کنید. البته وی در صحبت‌های خود اعلام نکرد که دقیقا اسلحه خود را به چه مواردی می‌توانید تغییر دهید. مارک داراه در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که در بازی Friendly Fire وجود ندارد. با این حال زمانی که در حال شلیک هستید و دوست‌تان جلوی شما قرار بگیرد، مسیر شلیک گلوله بسته می‌شود و شلیکی رخ نمی‌دهد. همچنین سلاح‌های شما مهمات محدودی دارند و بعضی از Gearها برای استفاده مجدد باید زمان بازیابی‌شان تمام شود (به اصطلاح Cooldown شوند).

در گذشته مشخص شده بود که هر جاولین یک ضربه آلتیمیت دارد و حال مارک داراه گفته است که ضربه آلتیمیت هر جاولین مختص به همان جاولین است و قابل تغییر نخواهند بود (حداقل در روز عرضه بازی). از طرفی مشخص شده است که المان ضربات جاولین‌ها مثل ضربه Storm با Gearهایی که استفاده می‌کنید، تغییر خواهد کرد. در انتها نیز مشخص شده است که بازی Anthem فاقد آیتم‌های مصرفی است که در سایر بازی‌های نقش آفرینی و آنلاین شاهدشان هستیم.

مارک داراه در پایان صحبت‌های خود به این مورد نیز اشاره کرد که در استرالیا شاهد سرورهای اختصاصی برای بازی Anthem خواهیم بود. بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده