// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Overcooked 2 منتشر شد

بازی Overcooked 2 به تازگی برای پلتفرم‌های مدرن منتشر شده است و به مناسبت این امر سازندگان تریلری را با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تیم 17 (Team17) به مناسبت عرضه بازی Overcooked 2 روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ، تریلری منتشر کرد که در آن در حالی که کاراکتر‌های بازی را در آشپزخانه‌ای شلوغ می‌بینیم در آن سو شاهد نان‌های زامبی‌-مانند نیز هستیم.

در صحنه‌های آغازین ویدیو، دوربین محیط تاریکی را نشان می‌دهد که نان‌های تستی با چشم‌های قرمز که در واقع زامبی هستند از قبر‌ها بلند می‌شوند. پس از این قسمت، صحنه‌های تاریک تمام می‌شود و شاهد دنیای رنگارنگ و گیم‌پلی طنزآمیز بازی Overcooked 2 هستیم.

دومین نسخه بازی آشپزی و چندنفره Overcooked 2 که در استودیو گوست تاون گیمز (Ghost Town Games) توسعه یافته است، محتویات بیشتری را، نظیر غذا‌های بیشتر در دسترس کاربران قرار می‌دهد که در این راستا کاربران یک روند هیجانی و طنزآمیز را بگذرانند. در جریان ویدیو آشپز‌های دوست‌داشتنی بازی را می‌بینیم که در یک طرف در حال پخت و پز استیک هستند و در آن سو سرگرم سوزاندن غذا در دنیای Onion Kingdom هستند.

Overcooked یک بازی شبیه ساز آشپزی است که در آن کاربران با کمک یکدیگر هدایت چندین آشپز را بر عهده می‌گیرند تا برای مشتری‌های خود در کمترین زمان غذا آماده کنند. اولین نسخه این سری نظر منتقدان را به خود جلب کرد و حتی در رویداد 13th British Academy Games Awards دو جایزه را از آن خود کرد.

بازی Overcooked 2 در تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد ماه) در دسترس کاربران PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Swtich قرار گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده