// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

حالت محدود Steady Storm به بازی Fortnite اضافه شد

در جریان آپدیت 5.20 بازی Fortnite، حالت محدود Steady Storm به این بازی اضافه شد.

دیروز آپدیت جدید بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت و کاربران پلتفرم‌های بازی پس از این به‌روزرسانی قادر به تجربه بازی با اسلحه جدیدی بودند. همچنین یک حالت محدود نیز به بازی اضافه شده است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کاربران پس از آپدیت Fortnite قادر هستند حالت Steady Storm را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

در حالت Steady Storm که یک حالت سریع به حساب می‌آید، طوفان بازی مدام در حال حرکت است و هیچ منطقه امنی در بازی وجود ندارد. از این‌ رو بازیکنان باید مدام در حال حرکت کردن و پیدا کردن آیتم‌های مختلف باشند و در کنارش سایر بازیکنان را شکار کنند. در انتها همانند همیشه نفر اول برنده بازی خواهد بود. متاسفانه اعلام نشده است که تا چه زمانی کاربران قادر به تجربه این حالت محدود هستند؛ اما با استناد به مدت زمان حالت‌های محدود گذشته، می‌توان به این نتیجه رسید که Steady Storm تنها برای یک هفته در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

حالت محدود قبلی بازی فورتنایت Fly Explosives بود که در جریان به‌روزرسانی 5.10 به بازی اضافه شد و پس از یک هفته از دسترس خارج شد. از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید فورتنایت نیز می‌توان به شاتگان Double Barrel بازی اشاره کرد که برای نبردهای نزدیک بسیار خطرناک است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده