نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

آپدیت جدید بازی Clash Royale اینفرنو دراگون و بمب تاور را تضعیف می‌کند

آپدیت بازی Clash Royale تغییرات قابل توجه بسیاری از جمله ضعیف شدن Inferno Dragon و Bomb Tower را به همراه می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Clash Royale منتشر شده است که منجر به ایجاد چندین تغییر به منظور بهبود تعادل بعضی‌ از کارت‌ها می‌شود. کمپانی سوپرسل نیز تریلر جدیدی را برای نمایش این تغییرات منتشر کرده است که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این به‌روزرسانی مربوط به اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) است که برد آن کاهش یافته است و از حالا می‌تواند به عقب رانده شود. توسعه‌دهندگان بازی Clash Royale در Supercell دریافتند که افراد به اینفرنو دراگون احساس خوبی ندارند و بر این اساس با ضعیف کردن آن فرصتی را برای بازیکنان فراهم ساختند تا بازی را ترک نکنند.

در این به‌روزرسانی بمب تاور (Bomb Tower) نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، به طوری که از حالا به یک Elixir کمتر نیاز دارد، اما در مدت زمان کوتاهی به بازی باز می‌گردد و سطح سلامتی (Hit Point) آن ۳۳ درصد کاهش یافته است. شما می‌توانید تمام تغییراتی که به‌روزرسانی تازه بازی به همراه می‌آورد، در اینجا مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید تا تغییرات جدید بازی Clash Royale را امتحان کنید، می‌توانید این بازی را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید. این بازی به خاطر گرافیک سه‌بعدی خوب، سرعت بالای سرورها، قوانین حساب شده و دقیق و امکان برگزاری نبردهای دوستانه در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

در کل می‌توانیم بگوییم کلش رویال بازی‌ بسیار خوش‌ساخت و زیبایی است که واقعاً معنی استراتژی را درون خودش جا داده و می‌تواند شما را هیجان‌زده و گاهی عصبانی کند. باز‌ی‌‌ای که در عین سادگی بسیار با دقت و کارشده طراحی شده است . نکته اصلی اینجاست که این تازه شروع یک بازی است و هنوز باید به آینده‌ای که سوپر سل برایش خواب دیده است چشم بدوزیم؛ چراکه این شرکت توانسته بازی‌های پیشین خود را تا حدی خوب بسازد که انتظارات بازیکنانش را برطرف سازد.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Clash Royale را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع pocketgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده