نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

اطلاعاتی جدید از فصل بعدی بازی Rainbow Six: Siege منتشر شد

Operation Grim Sky نام فصل بعدی بازی Rainbow Six: Siege است که در جریان آن، دو اپراتور جدید به بازی اضافه خواهند شد.

امروز و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی، مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت، سازنده بازی Rainbow Six: Siege، اطلاعاتی جدید از فصل بعدی این بازی منتشر کرده‌اند و به هواداران، وعده‌ی انتشار اخبار بیشتر در رویداد Paris Major را داده‌اند که قرار است از ۱۷ تا ۱۹ آگست (۲۶ تا ۲۸ مرداد) در پاریس برگزار شود.

Operation Grim Sky نام فصل بعدی بازی Rainbow Six: Siege است و قرار است دو اپراتور جدید را به بازی اضافه کند. کمپانی Ubisoft هنوز نام این دو اپراتور را مشخص نکرده و فعلا به توصیف ویژگی‌ها و پیش‌زمنیه‌ی داستانی آن‌ها بسنده کرده است. این دو اپراتور قرار است در قالب یک نیروی ویژه‌ی شهری که با اسم رمزی Grim Sky شناخته می‌شوند، راهی بازی شوند. اولین اپراتور که معرفی شده، یک زن بریتانیایی است که از او به عنوان یک اپراتور مدافع یاد می‌شود و تخصصش، عملیات‌های ضدشورش شهری است؛ در واقع، یک تکنسین در این مدل تیم‌ها محسوب می‌شود. در توضیحات این شخصیت چنین آمده که:

او می‌داند که به خط مقدم تعلق دارد و تحمل هیچ شلوغی‌ و خرابکاری را ندارد.

اپراتور دوم اما یک مرد آمریکایی است و در ماموریت‌های تهاجمی از وی استفاده خواهد شد. او یک اپراتور مهاجم است و در توضیحاتش چنین آمده که:

او کسی است که ذهن کاملا آماده‌اش برای علمیات‌های تاکتیکی، وی را به یک متخصص تمام عیار تبدیل کرده است. با وجود اینکه از شهر کابل خاطرات بدی دارد، اما عاشق این شهر است و دقت و مهارت بالایش، او را به یک مهره‌ی ارزشمند برای رسته‌ی Rainbow Six تبدیل کرده است.

Rainbow Six: Siege

با وجود اینکه نمی‌توان از پیش‌زمینه‌ی داستانی هر اپراتور، به مهارت‌ و ابزارهای وی پی‌برد، اما با توجه به تصویر منتشر شده و اطلاعاتی که از آن‌ها داریم، می‌توانیم یک‌سری حدس‌هایی را مطرح کنیم. اپراتور اول، از آن‌جایی که تخصصش در ماموریت‌های مربوط به کنترل جمعیت و تکنیک‌های ضد شورش است، از او به احتمال زیاد در قسمت‌های مربوط به گروگان‌گیری استفاده خواهد شد. با توجه به تصویری که از این فصل منتشر شده و تجربه‌ی این کاراکتر در ماموریت‌های ضدشورش، می‌توان حدس زد که وی یک زره سنگین را به تن خواهد کرد. گفتنش کمی سخت است اما احتمال می‌رود که وی از یک ابزار الکتریکی و پرتاب‌شدنی هم بهره ببرد. با توجه به اطلاعات به بیرون نشر پیدا کرده از بازی، یک Hole Blocker و Audio Alarm به بازی اضافه خواهند شد و احتمال دارد که این دو ابزار، به اپراتور اختصاص داده شود.

با توجه به تصویر منتشر شده، می‌توان با اطمینان گفت که اپراتور آمریکایی و مهاجم که قرار است به بازی اضافه شود، یک Hard Breacher است که از Blow Torch هم استفاده خواهد کرد. با توجه به تصویری که داریم، کاملا مشخص است که این اپراتور قرار است از یک Blow Torch استفاده کند و با این حساب، وی می‌تواند در دیوارهای Reinforce شده، حفره‌های مختلفی ایجاد کند.

از آنجایی که در پیش‌زمینه‌ی داستانی اپراتور آمریکایی به علاقه‌ی وی به شهر کابل اشاره شده، پس نمی‌توان احتمال حضور اپراتور Nomad (که پیش از این وی را در بازی Ghost Recon Wildlands دیدیم) را در نظر بگیریم چرا که این اپراتور، در اقصی نقاط جهان خدمت کرده و این موضوع با علاقه‌ی فراوان اپراتور امریکایی به شهر کابل در تضاد است.

در فصل جدید بازی Rainbow Six: Siege قرار است یکی از نقشه‌های کلاسیک این بازی، یعنی مپ Hereford Base، بازسازی شود و شکل و شمایلی «جنگ جهانی دوم» گونه به خود بگیرد. همچنین یک سیستم Recoil جدید که یوبی سافت حدود یک سال است که روی آن کار می‌کند، قرار است به بازی اضافه شود و مشکلات هدفگیری کاربران را برطرف کند. این تمامی اخبار مربوط به فصل جدید بازی نیست و اخبار جدیدتر در روزهای آتی توسط سازندگان بازی، منتشر خواهند شد.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده