نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Surviving Mars میزبان آپدیت رایگان جدیدی شد

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو دو بروزرسانی جدید با نام‌های Da Vinci و Sagan را به صورت رایگان برای بازی Surviving Mars در نظر گرفته و یکی از آن‌ها را منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی پارادوکس اینتراکتیو دو بروزرسانی رایگان جدید برای بازی مدیریت بقا Surviving Mars که توسعه آن بر عهده استودیو بلغارستانی Haemimont Games بوده است، در نظر گرفته و آپدیت اول را منتشر کرده است.

اولین آپدیت با نام «دا وینچی» (Da Vinci) شناخته می‌شود که حالت Creative Mode را به همراه می‌آورد و امکان آزادی عمل بیشتر روی مستعمرات مریخی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این بروزرسانی هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها در دسترس قرار دارد. همچنین بروزرسانی دا وینچی شامل ویژگی‌های کاهش استرس نظیر ساختمان‌های بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، مستعمره‌نشینان جاویدان و بودجه اولیه ۱۰۰ تریلیون دلاری است.

بروزرسانی بعدی Sagan نام دارد و برای کاوشگرانی که احساس می‌کنند زنده ماندن در بیابان‌های بی آب و علف مریخ به سادگی امکان‌پذیر است، در نظر گرفته شده است و در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور-مهر) برای تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. این بروزرسانی شامل ۳۰ چالش بزرگ است که سطح جدیدی از سختی و مشقت را برای مخاطره‌طلبان سرسخت که از زندگی در شرایط دشوار، جایی که هیچ چیز آسانی وجود ندارد، لذت می‌برند تعریف می‌کند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Surviving Mars در سیاره مریخ به ساخت و ساز می‌پردازند و از آنجایی که منابع اندکی در این سیاره وجود دارد، سطح مریخ مکان خطرناکی است و از این نظر به سطح زمین شباهت ندارد. این بازی حس‌وحال بقا را به بازیکنان منتقل می‌کند؛ به طوری که کاربران در ابتدای بازی شرایط به شدت نامساعدی را تجربه می‌کنند و تک‌تک افراد موجود نقشی کلیدی در بازی ایفا خواهند کرد. بازیکنان به مرور زمان پایگاه‌هایی را ایجاد می‌کنند و به محض به وجود آوردن شرایط پایدار می‌توانند به گسترش پایگاه و تبدیل آن به یک شهر واقعی اقدام کنند.

بازی Surviving Mars در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Surviving Mars


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده