نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

سناتور پالپاتین به بازی Star Wars Battlefront II باز می‌گردد

سناتور پالپاتین با بروزرسانی هفته جاری باری دیگر به لیست قهرمانان و تبه‌کاران بازی Star Wars Battlefront II اضافه خواهد شد.

از ماه گذشته امکان بازی با سناتور پالپاتین در بازی Star Wars Battlefront II از بازیکنان سلب شد، اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کاراکتر با بروزرسانی این هفته باری دیگر به لیست قهرمانان و تبه‌کاران بازی اضافه می‌شود. این سناتور به دلیل باگی که امکان شلیک Force lightning از پشت دیوار را برای او فراهم می‌کرد، از بازی حذف شد.  

سناتور پالپاتین تنها موردی نیست که شاهد بازگشت آن به بازی Star Wars Battlefront 2 خواهیم بود و حالت Ewok Hunt نیز در کنار این کاراکتر به بازی باز می‌گردد. آپدیت ماه آگوست همچنین باگ‌های این حالت را مرتفع خواهد ساخت که از میان آن‌ها می‌توان به عدم توانایی استورم‌تروفرها در سوار شدن به شاتل فضایی اشاره کرد. افزون بر این موارد، بروزرسانی تازه بازی به متعادل‌سازی مجدد استقامت هیروهای دارای شمشیر نوری (Lightsaber Heroها) می‌پردازد؛ هرچند که اطلاعات دقیقی از این تغییرات در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات منتظر بمانیم.

با اینکه احتمالا طرفداران از بازگشت سناتور پالپاتین و حالت Ewok Hunt خوشحال خواهند شد، اما آن‌ها همچنان منتظر انتشار محتویات جدیدی هستند که در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. این محتویات تازه که از پیش‌درآمدهای مجموعه جنگ ستارگان الهام گرفته است، شامل قهرمانان و تبه‌کارانی چون اوبی‌وان کنوبی، آناکین اسکای والکر و کنت دوکو می‌شود.

بازی Star Wars Battlefront II اثری اکشن تیراندازی بر اساس مجموعه جنگ ستارگان است که در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به خاطر حالت‌های گوناگون و بعضا دوست‌داشتنی بخش چندنفره، عدم افت فریم بازی حتی در شلوغ‌ترین صحنه‌ها، نبردهای هوایی جذاب آفلاین و آنلاین، طراحی زیبا و پرجزئیات محیط‌ها، موسیقی و صداگذاری قابل قبول و گرافیک کم‌اشکال و جذاب در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Star Wars Battlefront II، شاید در نبردهای هوایی جذاب باشد، در قسمت مولتی‌پلیر تجربه‌های نسبتا قابل قبولی را تقدیم‌تان کند و اگر طرفدار مجموعه‌ی Star Wars باشید، به سبب امکان شمشیر زدن با لوک اسکای واکر، رِی و یودا در آن، خواه یا ناخواه برای‌تان لذتی انکارناپذیر داشته باشد، اما هرگز بازی خوبی نیست. بخش داستانی بازی، توهین تمام‌قد EA به بازیکنان داستان‌دوست است و ساخته‌ی جدید DICE در فیزیک، انیمیشن، و طراحی مراحل آفلاین، ضعف‌هایی انکارناپذیر را یدک می‌کشد. ساخته‌ای که اگر دیوانه‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» نباشید، خرید آن تنها حکم دور ریختن شصت دلار پول ارزشمند را دارد!

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده