// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

معرفی بازی موبایل Fiete Soccer؛ فوتبال برای کودکان

بازی موبایل Fiete Soccer اثر جمع و جوری است که لذت تجربه فوتبال را برای کودکان فراهم می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Fiete Soccer توسط Ahoiii Entertainment به منظور ارائه تجربه هیجان‌انگیز فوتبال برای قشر کودک ارائه شده است. المان‌های بازی به خوبی نشان‌دهنده حس و حال کودکانه یک بازی فوتبال است. از گیم‌پلی ساده بازی بگیرید تا شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن، می‌توان گفت که مسابقات هیجان‌انگیز فوتبال در این بازی اندروید و آیفون، از دید یک کودک دیده می‌شود.

وظیفه شما در بازی Fiete Soccer شرکت در مسابقات قهرمانی و تلاش برای رسیدن به جام است. این کار را باید با گیم‌پلی‌ای انجام دهید که به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است و شامل لمس صفحه نمایش و پاس‌های کوتاه می‌شود. کودکان به‌سادگی می‌توانند این اثر را تجربه کنند و با شخصیت‌های بازی، یک تیم فوتبال را تشکیل دهند. بازیکنان تنوع بالایی دارند و جمع آن‌ها از بیش از ۱۸۰ شخصیت دختر و پسر تشکیل شده است. همه این بازیکنان در ترکیب‌های متنوع قرار می‌گیرند و شما می‌توانید با گردهمایی آن‌ها در یک تیم، رقابت خود را شروع کنید. انتخاب پرچم و نام بازیکنان، بر عهده شما قرار داده شده است و می‌توانید از سیستم ارتقای بازی نیز بهره‌مند شوید. حرکت بازیکنان به صورت نیمه‌خودکار انجام می‌شود و می‌توانید مسیرشان را با سوایپ کردن، تغییر دهید. با ضربه‌زدن به بازیکنی که توپ را در اختیار دارد، می‌توانید شوت کنید و پاس‌کاری، با انتخاب بازیکنان هم‌تیمی صورت می‌گیرد. جلوه‌های ویژه خوبی را در بازی می‌بینیم و گل‌ها نیز به زیباترین شکل ممکن زده می‌شوند.

Fiete Soccer

صحنه‌های آهسته و جلوه‌های گرافیکی در این اثر به‌خوبی کار شده‌اند و ریتم کودکانه و نابی دارند. از زمین چمن مسابقه، تا پیراهنی که بازیکنان به تن کرده‌اند، همگی حس و حال کودکانه دارند و سازندگان در این بخش‌ها به خوبی عمل کرده‌اند. ربودن توپ به‌وفور در بازی دیده می‌شود و برای موفقیت در گل‌زنی باید تعداد پاس خود را بیش‌تر کنید و در محوطه جریمه تعلل نکنید. شوت‌های خود را دقیق‌تر کنید و به جایی از دروازه بزنید که دروازه‌بان حضور ندارد. چنین توصیفاتی، نشان می‌دهد که موقعیت‌های شگفت‌انگیزی در بازی خلق می‌شود و کودکان یک رقابت فوتبال حرفه‌ای را به نمایش خواهند گذاشت. با این اثر، کودکان به تب فوتبال نزدیک‌تر می‌شوند و می‌توانند زیبایی آن را بیشتر درک کنند.

گیم‌پلی بازی، متناسب با سطح مهارت کودکان در نظر گرفته شده است

عبور از مدافعین در بازی Fiete Soccer کار چندان راحتی نیست و باید هم‌تیمی‌های خود را شناسایی کنید و به آن‌ها پاس بدهید. لحظه‌ای تفکر اضافه، می‌تواند منجر به از دست دادن توپ شود. صداهای هیجان‌انگیز ورزشگاه، حس واقعی یک رقابت فوتبال را به بازیکنان ارائه می‌کند و جلوه‌های صوتی نابی را نیز در هنگام ایجاد موقعیت گل‌زنی، شاهد هستیم. اگر خطایی مرتکب شوید، کارت زرد می‌گیرید و داور شما را جریمه می‌کند؛ پس همواره باید دقت لازم را در توپ‌ربایی داشته باشید و با نرمی‌ عمل کنید. هر قدر که تیم‌تان آرایش بهتری داشته باشد، می‌توانید بهتر بازیکنان را پیدا کنید و پاس‌های خود را با درصد موفقیت بالاتری ارسال کنید. تعداد ۲۴ تیم در بازی وجود دارند که انتخاب از بین آن‌ها، بر عهده بازیکن قرار داده شده است. در ابتدای بازی، به تمرین می‌پردازید و اگر بتوانید همه فنون و تکنیک‌ها را یاد بگیرید، به مسابقات قهرمانی اعزام می‌شوید. مسابقات دیگر جایی برای اشتباه نیست و حس یک فوتبال کودکانه ناب و جذاب را خواهید داشت.

Fiete Soccer

محیط جذاب و شاداب بازی، یکی از نکات مثبت این اثر است

در ابتدای تجربه‌ی Fiete Soccer، شاید گیم‌پلی بازی ناآشنا و سخت به نظر برسد؛ اما رفته‌رفته باید ماهیت کلی آن را درک کنید و به دنبال چیز پیچیده‌ای نباشید. این بازی با دیگر آثار ورزشی تفاوت دارد و فوتبال را از دید کلی به کودکان ارائه می‌کند. حریفان شما همواره تیم‌های ساده‌ای نیستند و خواهید دید که در رقابت‌های قهرمانی، کار سختی را برای عبور از سد مدافعین آن‌ها خواهید داشت. بازیکنان زمین، همگی شاد و خندان هستند و این می‌تواند حس خوبی را به کودک القا کند. تماشاگران شما را تشویق می‌کنند و به زدن گل‌های بیش‌تر سوق می‌دهند. اتمسفر عجیب و جالبی در هنگام برگزاری مسابقه ایجاد می‌شود که نشان از توجه سازندگان به جزئیات کار دارد. طراحی منحصربه‌فرد شخصیت‌ها، این امکان را فراهم کرده است تا ترکیب تیم را به دلخواه بچینید و با عملکرد عالی، بتوانید جام قهرمانی را کسب کنید. پرچم اکثر کشورها در بازی اندروید و آیفون Fiete Soccer وجود دارد و می‌توانید برای تیم خود انتخاب‌شان کنید.

بازی Fiete Soccer اثری تحسین‌برانگیز است که قرار نیست یک رقابت فوتبال حرفه‌ای را به بازیکنان ارائه کند. بازی قشر کودک را نشانه گرفته است و زیبایی کلی فوتبال را با شخصیت‌ها و محیط مخصوص آن‌ها ارائه می‌کند. همه عناصر این اثر کودکانه هستند و البته جزئیات مسابقات و ورزشگاه‌ها، به بهترین شکل پرداخته شده است تا کودک علاقه‌مند به تجربه این اثر سرگرم‌کننده باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

معرفی بازی موبایل Fiete Soccer - Soccer games for Kids


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده