نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵

فیلم Supergirl در دست ساخت است

برادران وارنر به‌دنبال ساخت فیلمی براساس شخصیت سوپرگرل است و به‌تازگی نویسنده فیلمنامه این فیلم را استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر به دنبال ساخت فیلمی براساس شخصیت سوپرگرل است و ممکن است به‌زودی شاهد حضور این ابرقهرمان به روی پرده‌های سینما باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این پروژه هنوز مراحل اولیه توسعه را سپری می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این پروژه ارتباطی به سریال Supergirl که فصل چهارم آن قرار است امسال از شبکه CW منتشر شود، ندارد. اورن ایزیل، نویسنده فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) و فیلم 22Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۲)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Supergirl را بر عهده گرفته است. با اینکه این خبر هنوز در حد شایعه است و تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که برادران وارنر و دی سی (DC) در نظر دارند روی شخصیت‌های دیگری از دنیای سوپرمن تمرکز کنند.

از جمله فیلم‌های آینده مجموعه دی‌سی که تایید شده می‌توان به فیلم Joker (جوکر) با بازی واکین فینیکس برای اکران در مهر سال آینده، فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، فیلم Aquaman (آکوامن) برای اکران در آذر امسال، فیلم Shazam (شزم) برای اکران در بهار سال آینده، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) برای اکران در پاییز سال آینده و فیلم Batman (بتمن) که احتمالا بن افلک در آن حضور نخواهد داشت، اشاره کرد. پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)،‌ به نظر می‌رسد که دی‌سی و برادران وارنر به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی دیگر براساس یک ابرقهرمان زن هستند. 

همانطور که دنیای سریال The Flash (فلش) با دنیای نسخه سینمایی این شخصیت متفاوت است، قابل پیش‌بینی است که برادران وارنر از همین الگو برای ساخت فیلم شخصیت سوپرگرل نیز پیروی کند و دنیای سینمایی دی‌سی را با بازیگر و داستان‌های متفاوت‌تر گسترش دهد. در دنیای کامیک، سوپرگرل دختر عموی کال-ال ملقب به سوپرمن و یکی دیگر از بازماندگان سیاره کریپتون در کنار سوپرمن و پاور گرل است و قدرت‌های تقریبا مشابه‌ای نیز دارد. با این حال، بسیاری منتظر ساخت دنباله فیلم Man of Steel (مرد پولادین) هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده