// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

کاراکتر جدید بازی Dragon Ball FighterZ با نام Cooler معرفی شد

باندای نامکو در جریان مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای EVO 2018 از جدیدترین کاراکتر بازی Dragon Ball Fighterz با نام Cooler رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اطلاعاتی از جدیدترین بسته الحاقی Dragon Ball FighterZ منتشر کرد. در جریان مسابقات فینال دراگون بال فایترز در رویداد EVO 2018 سازندگان تریلری منتشر کردند که نه تنها  به دو کاراکتر تازه معرفی شده یعنی Goku و Vegeta اشاره داشت بلکه کاراکتر جدیدی با نام Cooler را نیز به نمایش گذاشت.

در ویدیویی که در این رویداد به اشتراک گذاشته شد شاهد شکست خوردن مبارزان دراگون بال به دست Nappa و Vegeta هستیم تا اینکه Goku می‌آید تا با دو Saiyan یاد شده روبه‌رو شود. ویدیو پس از آن کاراکتر جدید یعنی Cooler را نشان می‌دهد که در واقع برادر Fierza و کاراکتر منفی فیلم Cooler’s Revenge است.

کولر در واقع دومین کاراکتر پلیدی به شمار می‌رود که به جمع مبارزان Dragon Ball FighterZ ملحق شده است. در آن سو پیش‌تر Broly نیز به جمع کاراکتر‌های این بازی آمده بود که در فیلم Dragon Ball Super جزو شخصیت‌های منفی محسوب می‌شود. با توجه به ویدیو منتشر شده گویا حرکات کولر شباهت‌هایی به قابلیت‌های Frieza دارد که در حالت دوم خود از نظر فیزیکی قدرت زیادی به دست می‌آورد.

حالت‌های Base کاراکتر‌های Goku و Vegeta در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) به جمع کاراکتر‌های اضافه می‌شود. کسانی که سیزن پس بازی را پیش‌تر خریداری کرده‌اند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند کاراکتر‌های جدید را تجربه کنند. در حالی که در آن سو بازیکنانی که نسخه استاندارد بازی را در اختیار دارند باید برای کاراکتر‌های جدید هزینه کنند. باندای نامکو هنوز از قیمت دقیق قهرمان‌های جدید رونمایی نکرده است، اما با توجه به کاراکتر‌های پیشین احتمال می‌رود که کاربران بتوانند با قیمت ۵ دلار، ۴ پوند یا ۷.۵۵ دلار کانادا آنها را خریداری کنند.

Cooler هنوز تاریخ راه‌یابی‌اش مشخص نشده است، اما باید بدانید که نام آن پیش‌تر در فهرستی که اخیرا فاش شده بود، وجود داشت. نام کاراکتر‌های دیگری همچون Android 17 در این لیست دیده می‌شود که هنوز باندای نامکو از آنها به طور رسمی رونمایی نکرده‌ است.

بازی Dragon Ball FighterZ هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ماه) برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود. پیش از عرضه بازی، نسخه آزمایشی (بتا)‌ این بازی نیز در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) برای دارندگان کنسول نینتندو در دسترس قرار می‌گیرد. در انتها گفتنی است که کاربرانی که نسخه سوییچ این بازی مبارزه‌ای را پیش خرید کنند به یک نسخه دیجیتالی کمیاب از بازی Dragonn Ball Z روی کنسول Super Famicom یعنی Super Butoden دست پیدا می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر جدید بازی Dragon Ball FighterZ را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این کاراکتر با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده