نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

طراح ارشد بازی Firewatch به کمپانی Valve ملحق می‌شود

الی ماس، یکی از طراحان گرافیکی ارشد بازی Firewatch قرار است با اضافه شدن به کمپانی Valve روی پروژه‌های این شرکت کار کند. 

بازی Firewatch که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، هم به دلیل روایت داستانی خاصش و هم به دلیل جلوه‌های بصری بسیار زیبا تحسین شد و نمرات خوبی را هم دریافت کرد. الی ماس یکی از طراحان هنری و گرافیکی ارشد این بازی است که در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که قصد دارد به کمپانی Valve اضافه شود و روی پروژه‌های آتی آن‌ها فعالیت کند. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که الی ماس چه وظیفه‌ای را در کمپانی ولو ایفا خواهد کرد اما انتظار می‌رود وی سرپرستی تیم طراح جلوه‌های هنری پروژه‌های آتی ولو را برعهده داشته باشد. 

کمپانی ولو چندی پیش استودیو کامپو سانتو را خریداری کرد تا روی پروژه‌های آتی این شرکت فعالیت کنند. البته کامپو سانتو قرار است توسعه بازی در دست ساخت خود یعنی In the Valley of Gods را هم به پایان برساند و این توافق، به معنی لغو شدن ساخت این بازی نیست. 

الی ماس جدا از کار روی بازی Firewatch، سابقه طولانی در زمینه طراحی گرافیکی دارد و حتی طرح روی جلد کتاب‌های هری پاتر و تصویر روی جلد بازی Resistance 3 را هم وی طراحی کرده است. وی به مناسبت اضافه شدنش به کمپانی ولو توییتی منتشر کرده که به شرح زیر است:

موردی که مشخص شده این است که من قرار است در شرکت ولو فعالیت داشته باشم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده