نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Tyler: Model 005 مشخص شد

استودیو Maximum Games، سازندگان بازی Tyler: Model 005، با انتشار یک تریلر، تاریخ انتشار این بازی را مشخص کردند.

کمپانی Maximum Games امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی را با انتشار یک تریلر، به طور رسمی اعلام کرد. این بازی در تاریخ ۲۱ آگست (۳۰ مرداد) به صورت دیجیتالی برای ایکس باکس وان و پی سی (از طریق استیم) منتشر خواهد شد. بازی مذکور در فوریه ۲۰۱۷ (بهمن-اسفند ۱۳۹۵) به صورت Early Access در دسترس قرار گرفت و حالا قرار است به طور رسمی منتشر شود. این بازی با گذر از مرحله‌ی کیک استارتر، به مرحله عرضه به صورت Early Access رسید که البته با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد؛ به طوری که مدتی به دلیل مشکلات مالی، در مرحله‌ی تعلیق گذراند.

در توضیحات رسمی که در بلاگ بازی Tyler: Model 005 منتشر شده است، می‌خوانیم:

تایلر یک ربات است و داستانش در دهه‌ی پنجاه میلادی روایت می‌شود. تایلر برای سال‌ها خاموش شده بود و پس از یک اتفاق، به یک‌باره دوباره روشن می‌شود و پس از آن، در یک دنیای مملو از عنکبوت‌ها، سوسک‌ها و حشرات بزرگ، به دنبال صاحبش می‌گردد و در این راه، با چالش‌ها و معماهای مختلفی روبه‌رو می‌شود. تایلر می‌خواهد بداند که چرا صاحبش گم شده است.

از آنجایی که نور، سوخت اصلی تایلر است، نباید او را در محیط‌های تاریک ببرید چرا که ممکن است سوختش تمام و او دوباره برای مدتی طولانی خاموش شود. از آنجایی که تایلر یک روبات بسیار کوچک است، تمامی اجسامی که برای ما عادی هستند، برای او خیلی خیلی بزرگ و غول‌آسا به نظر می‌رسند و این شما هستید که باید تایلر را از کنار این اجسام غول‌آسا، به سلامت رد کنید!

Tyler: Model 005

در Tyler: Model 005 با دشمنان متنوعی روبه‌رو می‌شوید و خوشبختانه دست شما هم دربرابر این دشمنان بسته نیست و به لطف سلاح‌هایی همچون یک جفت دستکش بوکس، شمشیر و بمب‌های مختلف و پوشیدن زره‌های مختلف، می‌توانید با آن‌ها مقابله کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از آیتم‌هایی که در طول مسیر خود پیدا می‌کنید، مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

این بازی در تاریخ ۲۱ آگست (۳۰ مرداد) به صورت دیجیتالی برای Xbox One و PC منتشر خواهد شد. در ادامه تریلر منتشر شده از بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده