نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Pirates of the Caribbean 6 همچنان در دست ساخت است

گفته می‌شود که فیلم Pirates of the Caribbean 6 همچنان به کارگردانی یواخیم رانینگ در دست ساخت است.

پس از اینکه فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) عملکرد بسیار پایین‌تر از حد انتظار  داشتند، ساخت فیلم Pirates of the Caribbean 6 (دزدان دریایی کارائیب ۶) در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales که با بودجه حدود ۲۵۰ میلیون دلاری تولید شده بود، در مجموع توانست کمی کمتر از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که عملکرد ناامید کننده آن در گیشه آمریکای شمالی شرکت والت دیزنی را به فکر ایجاد تغییرات گسترده احتمالی در دنباله آن یا توقف ساخت قسمت ششم این مجموعه انداخت. 

Pirates of the Caribbean: Dead Man

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که ساخت قسمت ششم فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) همچنان در برنامه دیزنی است. طبق خبری که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، یواخیم رانینگ که به‌عنوان دستیار کارگردان در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales حضور داشت، همچنان به‌عنوان کارگردان اصلی در فیلم Pirates of the Caribbean 6 حضور دارد. تد الیوت، تری روسیو و جف نیثنسن نیز برای نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهند گشت و در حال حاضر کار روی آن را هم آغاز کرده‌اند. با توجه به اینکه رانینگ، کارگردانی فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) را بر عهده دارد و این فیلم مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند، نباید انتظار انتشار فیلم Pirates of the Caribbean 6 را به این زودی داشت.

در پی بحث پیرامون مشکلات جانی دپ و فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد)، بدون شک دیزنی در یک جایگاه سخت و دشوار پس از اخراج جیمز گان قرار دارد. شخصیت جک اسپارو بدون شک مهمترین و اصلی‌ترین شخصیت و دلیل موفقیت مجموعه دزدان دریایی کارائیب است که محبوبیت و جذابیت بیشتری به زوج ترنر-سوان دارد و عملا حذف او از فیلم Pirates of the Caribbean 6 می‌تواند ضربه بزرگی را به فیلم بزند. با این حال،‌ هنوز بازگشت یا عدم بازگشت او در این فیلم مشخص نیست، اما گفته می‌شود با توجه به اینکه دپ دیگر مثل سابق نمی‌تواند موفقیت یک فیلم را تضمین کند و او حقوق بالایی را نیز برای بازی در مجموعه فیلم Pirates of the Caribbean می‌گیرد، احتمالا دیزنی به دنبال کاهش چشمگیر دستمزد دپ و هزینه‌های احتمالی فیلم است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده