نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

کارگردانی فیلم Space Jam 2 احتمالا بر عهده ترنس نانس خواهد بود

ترنس نانس، کارگردان هالیوودی، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Space Jam 2 است. با زومجی همراه باشید.

۲۲ سال قبل بود که فیلم هرج و مرج فضایی (Space Jam) با هنرنمایی مایکل جردن، اسطوره بسکتبال، ساخته شد. کارگردان این اثر جو پیتکا و کمپانی سازنده آن برادران وارنر بود. حال پس از گذشت دو دهه این کمپانی تصمیم به ساخت قسمت دوم این اثر گرفته است. طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، ترنس نانس در حال مذاکره برای کارگردانی دنباله آن خواهد بود.

فیلم Space Jam 2 در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تایید شد و حتی شایعه‌هایی از کارگردانی فیلم به دست جاستین لین هم به‌ گوش می‌رسید که نهایتا کار به جایی نبرد. مسئولیت نویسندگی این اثر با اندرو داج، نویسند Bad Words خواهد بود و لبران جیمز، ستاره تیم لیکرز هم ادامه دهنده نقش مایکل جردن در فیلم است. حال طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، نام ترنس نانس (Terence Nance) به عنوان جدی‌ترین گزینه کارگردانی این دنباله مطرح شده است.

ترنس نانس، کارگردان، موسیقیدان و هنرمند هالیوودی است که بیشتر به خاطر کارگردانی HBO Late Night Show شناخته می‌شود. او پیش‌تر و در سال ۲۰۱۲ با سکان‌داری فیلم Over Simplification of Beauty با واکنش مثبت منتقدان روبه‌رو شد و گفته می‌شود که کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با وی برای کارگردانی Space Jam 2 است. البته هنوز مشخص نیست که نانس رسماً سکان هدایت این فیلم را بر عهده بگیرد یا نه، اما طبق گفته منابع او گزینه نخست کارگردانی فیلم است.

فیلم Space Jam یک اثر کمدی، ورزشی و خانوادگی است که مسئولیت کارگردانی آن به عهده جو پیتکا و تهیه کنندگی آن بر عهده ایوان رایتمن بود. این فیلم توسط کمپانی برادران وارنر تهیه و منتشر شده است و در آن مایکل جردن، اسطوره بسکتبال و تعدادی از شخصیت‌های لونی تونز مانند باگز بانی و دافی داک حضور داشته‌اند.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده