// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶

معرفی بازی موبایل Motorsport Manager Mobile 3: مدیریت حرفه‌ای مسابقات موتوراسپورت

بازی موبایل Motorsport Manager Mobile 3 مدیریت یک تیم حرفه‌ای را در رقابت‌های موتوراسپورت به شما می‌سپارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Motorsport Manager Mobile 3، ساخته Playsport Games، اثری است که مدیریت یک تیم موتوراسپورت حرفه‌ای را به شما می‌سپارد و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی انجام دهید. شما همه فاکتورهای لازم را در این بازی اندروید و آیفون در اختیار دارید و باید با طرح ریزی یک استراتژی مناسب، خلاقیت منحصربه‌فرد خود را برای پیروزی در رقابت‌ها به رخ همگان بکشید.

کلیت بازی Motorsport Manager Mobile 3 روی مدیریت و رهبری یک تیم استوار شده است و شما باید بتوانید همه امکاناتی را که دارید بسیج کنید و در نهایت در رویای رسیدن به قهرمانی در رقابت‌های موتوراسپورت باشید. از همان ابتدا تصمیماتی که می‌گیرید، روی روند بازی تاثیر می‌گذارند و سرنوشت رانندگان شما را تعیین می‌کنند. شما رانندگان زیادی را در اختیار دارید و باید بهترین انتخاب‌ها را برای شروع و توقف در طول مسیر مسابقات داشته باشید. حتما با روند رقابت‌های فرمول یک آشنا هستید و به دلیل طولانی بودن دورهای مسابقات، حتما باید از پیت استاپ برای سوخت‌گیری و تعویض لاستیک‌ها و همچنین اتخاذ تصمیمات دیگر استفاده کنید. بنابراین در اینجا تنها مهارت رانندگان مطرح نیست و شما به عنوان راهبر یک تیم بزرگ، باید استراتژی‌های ناب خود را برای موفقیت این تیم به کار بگیرید. کنترل ایده‌آل رانندگان در اختیار شما است و باید از تکنولوژی و استخدام مکانیک‌های قهار، برای تنظیم دقیق ماشین‌ها بهره ببرید.

Motorsport Manager Mobile 3

این اثر از گرافیک و موسیقی بسیار عالی‌ای بهره می‌برد تا بتوان از آن بیش‌تر لذت برد و ما و با صحنه‌های بسیار مدرنی روبه‌رو هستیم. همه عناصر بازی در بهترین شرایط خودشان هستند و روند رقابت‌ها را به بهترین و زیباترین شکل ممکن نمایش می‌دهند. شما به صورت لایو، تمام مدت رقابت را زیر نظر خواهید داشت و باید تمام رانندگان خود را زیر نظر داشته باشید و بهترین استراتژی‌ها را در قبال آن‌ها به کار گیرید. هرچه که رفتار بهتری داشته باشید، شانس رسیدن به خط پایان و قرار گرفتن در رتبه‌های اول، برای‌تان بیش‌تر خواهد بود. از بهترین رانندگان استفاده کنید و مهارت آن‌ها را در جای درست به کار بگیرید، تا در نهایت به عنوان یک رهبر تمام‌عیار شناخته شوید. مطمئن باشید که چالش‌هایتان در این راه بسیار زیاد خواهند بود و فکرتان شدید درگیر بازی خواهد شد. مسیر مسابقه به صورت گرافیکی نمایش داده می‌شود و می‌توانید روند حرکت تمامی اتومبیل‌ها را مشاهده کنید. حتی امکان مشاهده این مسیر، از زاویه‌های مختلف نیز ممکن است و سرعت و رنکینگ نیز به صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود.

گرافیک بالا و درخشان بازی، المان‌های دیگر را بسیار حرفه‌ای جلوه می‌دهد

در بازی، رویدادهای سالانه بسیاری برگزار خواهد شد و برقراری ارتباط صحیح با رانندگان و مکانیک‌های گروه، امری بسیار ضروری است. برای هر ماشین سه راننده دارید که باید در دورهای زمان دار شرکت کنند. هر مسابقه در واقع ترکیبی از قدرت و انرژی است و همواره باید زمان‌بندی درستی در قبال تمامی المان‌های ماشین‌های خود داشته باشید. باید قوانین هر رقابت را بشناسید و تا می‌توانید تیم خود را به صورت انعطاف‌پذیر مدیریت کنید. سطوح مختلفی برای هر راننده شما وجود دارد و با شرکت در هر رقابت، تجربه و قدرت‌شان افزایش پیدا خواهد کرد. تغییرات آب و هوایی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مسابقات است که باعث می‌شود کل استراتژی‌ها تعییر پیدا کنند. استفاده از لاستیک‌های مختلف و تنظیم دقیق سرعت رانندگان، عواملی هستند که باید در حین مسابقات ارائه کنید و رانندگان را مطیع خود گردانید.

Motorsport Manager Mobile 3

مدیریت تمام‌عیار یک تیم موتوراسپورت، با جزئیات فراوان در بازی ممکن شده است

هر قدر که بیشتر به رانندگان خود مسلط باشید و آن‌ها را در تمرینات شرکت دهید، شانس‌تان برای رسیدن به دورهای سریع هرکدام بیش‌تر می‌شود و شانس‌های بیش‌تری بعد از شکست احتمالی یکی از رانندگان خود خواهید داشت. زمان واقعی بودن رقابت این امکان را به شما می‌دهد که بنا بر هر رقابت، استراتژی خود را تغییر دهید و در صورت بروز اتفاقات ناگهانی، توان تغییر روند کار را داشته باشید. در واقع با یک شبیه‌ساز تمام‌عیار روبه‌رو هستید و مدیریتی مطابق با دنیای واقعی در انتظارتان است. تنظیم اتومبیل‌ها، یکی از عوامل تاثیرگذار در رقابت‌ها است و می‌توانید هر بخش از ماشین‌ها را با قطعه‌های پیشرفته، بهبود بخشید و قدرتش را افزایش دهید. هر قدر که از پول خود در جهت توسعه و سرمایه‌گذاری روی رانندگان بهتر و برندهای قوی‌تر، استفاده کنید، شانس بیش‌تری خواهید داشت. بالاخره یک مدیر باید اهل ریسک باشد و از تمام امکانات موجود بهره ببرد. سیستم AI بازی، هوشمندی بسیار عالی‌ای دارد و رفته رفته رقابت‌های پویای بازی را نظاره‌گر خواهید شد.

بازی Motorsport Manager Mobile 3 اثری است که مدیریت تمام عیار یک تیم موتوراسپورت را به شما می‌سپارد و شما باید استراتژی تمام عیاری را جهت پیروزی در رقابت‌ها داشته باشید. عوامل زیادی در پیروزی و شکست شما تاثیر دارند و باید تا می‌توانید بر تمام قوانین بازی مسلط باشید. گرافیک و جلوه‌های ویژه درخشان، پویایی این اثر را چند برابر می‌کنند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Motorsport Manager Mobile 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده