// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Unchained؛ فرار از آزمایشگاه

Unchained اثری است که ماجراجویی جذابی را ارائه می‌کند و باید با استفاده از اشیای اتاق، راه خود را به‌سمت بیرون پیدا کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Unchained اثر جذابی در سبک ماجراجویی است که استودیو Gameday Inc. آن را ارائه کرده‌ است. بازی با ارائه سبک ساده‌ای از پیدا کردن اشیا در محیط در کنار یک داستان پس‌زمینه، سعی در ایجاد تجربه‌ای لذت بخش دارد. شما به‌عنوان یک موش آزمایشگاهی در مکانی گیر افتاده‌اید و باید سنت‌شکنی کنید و از آن‌جا، جان سالم به‌در ببرید. این بازی اندروید، تجربه ساده‌ای است که قطعا شاهکار محسوب نمی‌شود؛ اما می‌تواند ساعاتی هم که شده سرگرم‌کننده باشد.

بازی Unchained گیم‌پلی خاصی ندارد و وظیفه بازیکن، تنها پیدا کردن اشیای پنهان در اتاق‌های چندگانه بازی و استفاده کردن از آن‌ها است. تنها باید روی محیط کلیک کنید و بین اتاق ها جا به جا شوید. این اشیا را می‌توانید باهم ترکیب کنید و آن را به وسیله‌ای قابل استفاده بدل کنید. با دیالوگ‌هایی که بازیکن و شخصیت شرور بازی باهم‌دیگر دارند همراه شوید و سعی کنید که ایده‌های نابی را از وی بگیرید و در فرار از آن‌ها استفاده کنید. یک راهنمای جالب در بازی قرار داده شده‌ است که می‌توانید از آن بهره ببرید و در پیدا کردن و ترکیب کردن‌های احتمالی اشیا، از آن استفاده کنید. چنین روندی در همه اتاق‌ها برقرار است و تنها باید چشم و گوش خود را بیدار نگه دارید و گوشه گوشه‌ی خانه را بگردید. همه اشیای بازی به‌درد می‌خورند و تنها باید از خلاقیت خود، برای حل معماهای بازی استفاده کنید. به طور مثال زیر فرش‌ها اهمیت زیادی دارند و باید حواس‌تان به اشیایی که احتمال ترکیب شدن با هم دارند هم باشد. فضای کلی بازی بسیار دلهره‌آور است و یادآور صحنه‌های جنایت و قتل‌های زنجیره‌ای است.

Unchained

یکی از بهترین نکات Unchained، وجود مراحل متنوع در بازی است که ارزش تجربه بازی را بالا می‌برد و باعث می‌شود که ماجراجویی‌ها را در سطح وسیعی ادامه دهید. باید آیتم‌های مشکوک را حذف کنید و تا می‌توانید از بهترین آیتم‌ها برای پیش‌روی در بازی استفاده کنید. شخصیت اصلی بازی، گرفتار یک دکتر دیوانه شده‌ است و باید با پیدا کردن راه‌های مختلف، بتواند از اتاق‌ها فرار کند و دست این دکتر را رو کند. اشیای پنهان اتاق‌ها، طوری نیست که مشخص باشند و شما حتما باید با تمرکز کافی، تمام اتاق را زیر نظر داشته باشید. بازی از جنبه‌های بسیاری می‌تواند ماجراجوبی هیجان انگیزی را ارائه کند و دلیل آن هم وجود تنوع در داستان‌های بازی در مراحل مختلف است. طراحی محیط‌ها به خوبی صورت گرفته‌ است و اتمسفر سنگینی بر آن‌ها برقرار است. نورپردازی درست باعث می‌شود که توجه شما به‌برخی اشیا جلب شود و در پیدا کردن آن‌ها با موفقیت عمل کنید. گاو صندوق‌هایی وجود دارد که باید با پیدا رمز، آن‌ها را باز کنید. رمزها درون کاغذهای مچاله شده‌ای هستند و در گوشه‌گوشه اتاق پیدا می‌شوند.

مراحل پرتعداد و متنوع بازی، یکی از بهترین نکات بازی است

کلیت این بازی ماجراجویی را ایمان تشکیل می‌دهد و باید تمام تلاش خود را در حل‌کردن معماها داشته باشید. تا می‌توانید باید شم کارآگاهی خود را به‌کار گیرید و بتوانید از داشته‌های خود برای فرار استفاده کنید. شخصیت شرور بازی تمام تلاش خود را برای ناامید کردن شما می‌کند و این شما هستید که باید تمرکز لازم را داشته باشید. کار راحتی پیش‌رو ندارید و ابزارهای مورد نیاز جاهایی قرار دارند که شاید حتی فکرش را نکنید. در ابتدا روند بازی ساده است، اما رفته‌رفته، اتاق‌ها پیچیده‌تر می‌شوند و پیداکردن اشیا و فرار از اتاق‌ها سخت‌تر می‌شوند.

Unchained

اتمسفر سنگین و ترسناکی در بازی برقرار است و محیط بازی نیز چنین اقتضا می‌کند

آیتم‌های سفارشی سازی در بازی وجود دارند و می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای، برای پیدا کردن اشیا کمک بگیرید. در ابتدای مراحل، راهنمایی‌های زیادی برای پیدا کردن اشیا دریافت می‌کنید، اما باید در ادامه مراحل خودتان دست به کار شوید یا از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید. تیم طراحی تمام تلاش خود را در واقعی جلوه دادن اشیا کرده‌اند. گفتگوها به شما اصولی می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در فرار از آن‌ها کمک بگیرید. اگرچه ممکن است در ابتدا این روند سخت باشد، اما در مراحل بعد، ریتم کار به دست‌تان می‌آید و می‌توانید جاهای حساس‌تر را سریع‌تر پیدا کنید. افراد دیگری قبل از شما به عنوان موش آزمایشگاهی در این اتاق‌ها حضور داشته‌اند، اما موفقیتی کسب نکرده‌اند و دچار سرنوشت وحشتناکی شده‌اند. شما نباید چنین سرنوشتی داشته باشید و یقینا امید به موفقیت‌تان بسیار است.

بازی Unchained اثر جذابی است داستان ترسناکی را ارائه می‌کند و در همه مراحل، متنوع عمل کرده‌است. اتمسفر سنگینی در محیط‌ها حکم فرما است و می‌توانید با دیالوگ‌های بازی همراه شوید. فرار از این آزمایشگاه، تنها کار شما است و باید تمام تلاش خود را برای پیدا کردن ابزارهای بدردبخور داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Unchained: You can never escape


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده