نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

تریلر بخش The Journey بازی فیفا 19

الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بخش داستانی یا همان The Journey بازی فیفا 19 منتشر کرده که انتقال الکس هانتر به رئال مادرید را تایید می‌کند. 

حالت داستانی سری فیفا با نام The Journey اولین بار در فیفا 17 معرفی شد و در فیفا 18 هم شاهد دنباله این داستان بودیم. در بخش داستانی بازی، ما با بازیکنی به نام الکس هانتر همراه می‌شویم و ماجراجویی‌های وی در دنیای فوتبال را دنبال می‌کنیم و البته، نظاره‌گر بخش‌هایی از زندگی شخصی وی هم هستیم. دیروز اکانت توییتر الکس هانتر با انتشار یک توییت اعلام کرده بود که امروز، قرار است شاهد نمایشی از بخش داستانی فیفا 19 باشیم. حال EA در همین راستا تریلری منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بخش The Journey در فیفا قرار است آخرین بخش از داستان الکس هانتر باشد. با توجه به تریلر منتشر‌شده، این بازیکن در این بخش از زندگی‌اش به تیم رئال مادرید منتقل شده است و به لطف اضافه شدن لیگ قهرمانان اروپا به بازی، محتویاتی مرتبط با این مسابقات را هم در بازی شاهد خواهیم بود. 

این روز‌ها اخبار بازی مختلفی با محوریت بازی FIFA 19 منتشر می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به احتمال بالای اضافه شدن لیگ چین به بازی و همچنین اطلاعات جدید ارائه‌شده از بخش آلتیمیت فیفا 19 اشاره کرد. 


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده