نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

رمان اقتباسی God of War به زودی منتشر خواهد شد

رمان God of War: The Official Novelization که جی.ام بارلوگ، پدر کوری بارلوگ نویسندگی آن را بر عهده داشته است، از حالا برای پیش خرید در دسترس است.

اگر هنوز بازی تحسین‌شده God of War را به اتمام نرسانده‌اید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ماه آینده رمانی اقتباس شده از این بازی منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر تنها می‌توان به پیش خرید آن اقدام کرد. این کتاب حوادث بازی God of War را دنبال خواهد کرد و به وسیله جی.ام بارلوگ، که پدر کوری بارلوگ، کارگردان بازی است، به رشته تحریر در آمده است. این موضوع احتمالا جی.ام بارلوگ را به بهترین گزینه برای انتقال رابطه پدر و پسری کریتوس و آترئوس از بازی به کتاب، تبدیل می‌کند. در توضیحات این کتاب در فروشگاه آمازون آمده است:

سال‌های زیادی از انتقام او از خدایان المپوس می‌گذرد و کریتوس حالا به مانند یک مرد در قلمرو خدایان و هیولاهای اسکاندیناوی زندگی می‌کند. در این دنیای خشن و بی‌رحم است که او باید برای بقا مبارزه کند... و به پسرش نیز انجام چنین کاری را بیاموزد. این بازنگری شگفت‌انگیز و تکان‌دهنده از God of War به ساختارشکنی المان‌های اصلی که تعریف کننده سلسله مبارزات رضایت‌بخش، لحظات نفس‌گیر و روایت قدرتمند است، می‌پردازد و آن‌ها را باری دیگر در هم می‌آمیزد.

God of War

این رمان اقتباس شده که با نام God of War: The Official Novelization شناخته می‌شود، در تاریخ ششم شهریور ماه (۲۸ آگوست) با قیمت ۹.۹۹ دلار برای کیندل و با قیمت ۱۴.۹۵ دلار به شکل کاغذی در دسترس خواهد بود و به نظر می‌‎رسد که در آینده به شکل یک کتاب صوتی نیز منتشر خواهد شد. اگر نمی‌توانید بیش از این صبر کنید، همین حالا می‌توانید این رمان اقتباس شده را از فروشگاه آمازون پیش خرید کنید.

بازی God of War در حال حاضر به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به خاطر کاراکترهای جذاب، گیم‌پلی نفس‌گیر و چالش‌برانگیز، طراحی شگفت‌انگیز و عالی مراحل، پازل‌ها و ماموریت‌های فرعی جذاب، داستان خارق‌العاده و البته موسیقی متن باشکوه در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را کسب کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی God of War پکیج کاملی از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

شما می‌توانید تصویر روی جلد زمان اقتباسی God of War را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

God of War


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده