نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

کاراکتر Lei Wulong به بازی Tekken 7 اضافه خواهد شد

در جریان رقابت‌های EVO 2018، استودیو باندای نامکو با انتشار یک سری تصاویر، حضور کاراکتر Lei Wulong را در بازی Tekken 7 تایید کرد.

امروز و در جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که استودیو باندای نامکو، سازنده‌ی بازی تکن 7، در جریان مسابقات EVO 2018، با انتشار یک سری تصاویر، محتویات فصل جدید این بازی را معرفی کرد که بدون شک مهم‌ترین موردِ آن، اضافه شدن کاراکتر لِی وولانگ (Lei Wulong) به بازی است.

با توجه به مطالب و تصاویری که از فصل جدید بازی Tekken 7 منتشر شده، کاراکتر لِی وولانگ قرار است در قالب یک محتوای دانلودی به بازی اضافه شود و سبک‌های مبارزه‌ی خاص خودش یعنی سبک پلنگ، مار، ببر، اژدها و کونگ‌فوی مست معروفش را به نمایش بگذارد.

بازی تکن 7 را هم‌اکنون می‌توانید روی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. این بازی توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را کسب کند. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده در زومجی، می‌خوانیم:

بازی Tekken 7 با بازه زمانی طولانی عرضه شد و از همان ابتدا نشان داد که آمده است تا جای خود را در دل هواداران پیدا کند. درست است که رفته رفته مشکلات بازی خود را نشان می‌دهند ولی وقتی به گیم‌پلی و مبارزات بازی نگاه می‌کنیم، شاهد تجربه‌ای غنی و المان‌هایی هستیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. از طرفی وجود بخش شخصی سازی یا تعداد متعدد شخصیت‌های قابل بازی، سبب شده هیچوقت احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده