نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی Football Manager 2019 اعلام شد

طبق اعلام سازندگان، بازی Football Manager 2019 آبان امسال با تغییراتی کلی برای پی‌سی و موبایل منتشر خواهد شد. 

در کنار دو سری فیفا و PES به عنوان شبیه‌ساز فوتبال، مجموعه Football Manager هم هر ساله منتشر می‌شود که در آن، شاهد یک شبیه‌سازی دقیق و عالی از مربیگری فوتبال هستیم. در این بازی شما می‌توانید تیم‌تان را از بین تعداد زیاد تیم‌های موجود در بازی انتخاب کنید و سپس جنبه‌های مختلف مربیگری و حتی مدیریتی آن را بر عهده بگیرید و با انجام کار‌هایی از قبیل استعداد‌یابی یا خرید بازیکنان جدید، تیم‌تان را تقویت کنید. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو اسپورتس اینتراکتیو، سازنده این مجموعه، تاریخ انتشار جدید‌ترین نسخه آن یعنی بازی Football Manager 2019 را اعلام کرده است. بر این اساس در تاریخ ۱۱ آبان شاهد انتشار این بازی برای پی سی خواهیم بود. همچنین نسخه‌های موبایل این بازی یعنی Football Manager Touch (نسخه مخصوص تبلت) و Football Manager Mobile (نسخه مخصوص گوشی‌ها) هم در همین تاریخ ۱۱ آبان منتشر خواهند شد. نسخه پیشین مجموعه فوتبال منیجر یعنی Football Manager 2018 چندی پیش برای نینتندو سوییچ منتشر شد، اما سازندگان هنوز اشاره‌ای به انتشار Football Manager 2019 روی این پلتفرم نداشته‌اند. 

با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های جدید بازی ارائه نشده است، اما به‌گفته اسپورتس اینتراکتیو، برای اولین بار در تاریخ مجموعه، بوندسلیگا به صورت لایسنس‌شده در Football Manager 2019 وجود خواهد داشت. همچنین در این نسخه شاهد یک سری تغییرات کلی هم خواهیم بود؛ تغییراتی مثل عوض شدن رابط کاربری بازی و همچنین اتخاذ شیوه‌ای کاملا جدید برای طراحی تصویر روی جلد بازی که به موجب آن، دیگر شاهد حضور Manager Man (مربی‌ای که تصویرش همیشه روی جلد بازی‌های این سری بود) نخواهیم بود. 

در نهایت طبق اعلام سگا، ناشر بازی، افرادی که Football Manager 2019 را از طریق فروشگاه‌های تایید‌شده توسط این شرکت پیش خرید کنند، یک سری مزایا خواهند داشت. با پیش‌خرید بازی از خرده فروشی‌ها ۱۰ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد و با پیش‌خرید نسخه دیجیتالی بازی هم علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی، می‌توانید نسخه بتای بازی را هم که دو هفته پیش از انتشار نسخه نهایی در دسترس خواهد بود، تجربه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده