نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

فیلم Black Panther به سومین فیلم با فروش ۷۰۰ میلیون دلاری تبدیل شد

سرانجام فیلم Black Panther به سومین فیلمی در آمریکای شمالی تبدیل شد که مجموع فروش آن از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Black Panther (بلک پنتر) رکورد دیگری را شکسته است. پس از اینکه این فیلم رکوردهایی چون پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی و پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول در آمریکایی شمالی و همچنین سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکای شمالی را به نام خود ثبت کرد، حال سرانجام فیلم Black Panther در اکران طولانی مدت خود موفق شد تا مجموع فروشش را از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور دهد تا به سومین فیلمی تبدیل شود که به این مهم دست پیدا کرده است. پیش از این، فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) با فروش ۹۳۶.۶ میلیون دلار و فیلم Avatar (آواتار) با فروش ۷۶۰.۵ میلیون دلار، موفق شده بودند مجموع فروش خود را از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور دهند.

بدون شک این موفقیت، یک موفقیت بزرگ برای مارول استودیو و والت دیزنی خواهد بود و فیلم Black Panther که با تحسین منتقدان مواجه شده است، توانسته این رکورد را بدون نمایش دوباره و پس از بیش از ۲۵ هفته نمایش در سینماها ثبت کند که به‌زودی نمایش آن نیز به پایان خواهد رسید. همچنین مجموع فروش جهانی فیلم Black Panther به ۱.۳۴۶ میلیارد دلار رسید که این فروش شامل فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و ۶۴۶.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. این فیلم در حال حاضر سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا و نهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است. مارول در ماه اسفند سال گذشته ساخت دنباله فیلم Black Panther را رسما تایید و اعلام کرد.

با این حال، جزئیات بیشتری از جمله داستان، زمان اکران و کارگردان فیلم اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که مارول و دیزنی مذاکرات جدی خود با رایان کوگلر، کارگردان و نویسنده قسمت اول برای کارگردانی فیلم Black Panther 2 را آغاز کرده‌اند. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده