نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: ششمین صدرنشینی متوالی Crash Bandicoot's N. Sane Trilogy

در هفته‌ای که بازی بزرگ خاصی منتشر نشد، باز هم Crash Bandicoot's N. Sane Trilogy در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، در اتفاقی تکراری بازی Crash Bandicoot's N. Sane Trilogy باز هم در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. محصول کمپانی اکتیویژن، تقریبا یک سال پیش روی پلی استیشن 4 منتشر شد و فروش خوبی هم داشت. اما پس از اینکه چندی پیش برای پی سی، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد، توانست دوباره به صدر جدول فروش انگلستان راه پیدا کند و این هفته هم ششمین صدرنشینی متوالی‌اش را جشن گرفته است. با اینکه شاید با انتشار بازی‌های بزرگ در هفته‌های آینده این بازی جایگاه نخست خودش را از دست بدهد، اما باید قبول کنیم که در همین مدت هم کرش بندیکوت فروش فوق‌العاده‌ای داشته است. 

در رتبه دوم جدول این هفته، شاهد بازی Lego The Incredibles هستیم؛ بازی‌ای که این هفته سومین حضور متوالی‌اش در رتبه دوم جدول را تجربه می‌کند. اما تغییرات جدول نسبت به هفته گذشته از رتبه سوم آغاز می‌شوند؛ جایی که بازی Mario Kart 8 Deluxe با دو پله صعود در رتبه سوم قرار گرفته است و بازی The Crew 2 هم که هفته پیش در جایگاه سوم بود، این هفته یک پله سقوط را تجربه کرده و به رتبه چهارم رسیده است. 

در رتبه پنجم شاهد بازی GTA V هستیم که پس از چند هفته دوری از ۱۰ بازی پرفروش هفته، هفته گذشته دوباره وارد جدول شد و این هفته هم دو پله صعود داشته و در رتبه پنجم قرار گرفته است. رتبه شِشُم جدول این هفته اما نسبت به هفته پیش بدون تغییر است و Call of Duty: WWII کماکان در این جایگاه حضور دارد. اما یکی از بازی‌هایی که این هفته چند پله‌ای سقوط کرده، God of War، ساخته استودیو سانتا مونیکا است. این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 هفته پیش در رتبه چهارم قرار داشت که این هفته با سه پله سقوط، در رتبه هفتم دیده می‌شود. 

در رتبه هشتم جدول این هفته بازی Super Mario Odyssey قرار گرفته است که هفته پیش جایی در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته نداشت. در نهایت دو رتبه پایانی جدول این هفته هم بدون تغییر نسبت به هفته پیش، به ترتیب در اختیار دو بازی Jurassic World: Evolution و Mario Tennis Aces است. از نکات قابل‌توجه جدول فروش این هفته هم می‌توان به خروج بازی Sonic Mania Plus از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته اشاره کرد. همچنین تنها بازی جدید منتشر‌شده در هفته گذشته Hello Neighbor (انتشار روی پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ) بود که کارش را با قرار گرفتن در رتبه ۱۶ آغاز کرد و نتوانست جایی در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته داشته باشد. 

در زیر می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۱۳ مرداد مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

ششمین صدرنشینی متوالی
۲۲

Lego The Incredibles

سومین حضور متوالی در رتبه دوم
۳۵

Mario Kart 8 Deluxe

-
۴۳

The Crew 2

-
۵۷

Grand Theft Auto V

-
۶۶

Call of Duty: WWII

حفظ رتبه هفته پیش
۷۴

God of War

-
۸۱۳

Super Mario Odyssey

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۹

Jurassic World: Evolution

حفظ رتبه هفته پیش
۱۰۱۰

Mario Tennis Aces

حفظ رتبه هفته پیش

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده