نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵

نیکلودئون به دنبال استفاده از یک موتور بازی سازی برای ساخت یک سریال انیمیشنی

شبکه نیکلودئون اعلام کرد که برای ساخت یک سریال انیمیشنی از یک موتور بازی سازی استفاده خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نیکلودئون در حال ساخت یک سریال انیمیشنی با یک موتور بازی سازی است. این شبکه اعلام کرد که در حال استفاده از موتور بازی سازی شرکت Entertainment Lab برای ساخت این انیمیشن سریالی است که از این موتور بازی سازی بیشتر برای ساخت بازی‌های واقعیت مجازی استفاده می‌شود. این سریال Meet the Voxels نام دارد که این سریال کمدی سیتکام داستان یک خانواده که از شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی الهام گرفته شده، را روایت می‌کند. طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، سریال Meet the Voxels داستان خانواده واکسل را روایت می‌کند.

اعضای خانواده واکسل در سریال Meet the Voxels را هانتر (یک پسر ۱۳ ساله که به بازی‌های لیزرتگ علاقه‌مند است)، مد (یک دختر ۱۶ ساله که به بازی‌های مبارزه‌ای با موسیقی علاقه دارد و می‌تواند تعداد زیادی حباب را نابود کند)، کودی که عضو کوچک خانواده است و هنوز بازی‌ ویدیویی محبوبش را پیدا نکرده است، مادر خانواده که به بازی‌های مبارزات خیابانی علاقه دارد و پدر نیز که به یک شخصیت از کنسول‌های کلاسیک دهه ۹۰ علاقه‌مند است که در حال حاضر دیگر اثری از آن در بازار بازی‌های ویدیویی نیست، تشکیل می‌دهند. 

وظیفه نوشتن قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Meet the Voxels بر عهده جانا پتروسینی و شین گیل که پیش از این سابقه همکاری در سریال Henry Danger، سریال Kid Danger و سریال Game Shakers، را داشته‌اند، خواهد بود. قسمت‌های سریال Meet the Voxels به نحوی ساخته خواهند شد که بتوان آن‌ها را از طریق دستگاه‌های واقعیت مجازی یا افزوده نیز تماشا کرد. این در حالی است که نیکلودئون در حال ساخت بازی Kart Racers براساس بازی Mario Kart نیز است که در این بازی شاهد ۲۴ مسابقه با ۱۲ شخصیت از شخصیت‌های انیمیشن‌های نیکلودئون از جمله باب اسفنجی و لاک‌ پشت‌ های نینجا خواهیم بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده