نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴

نگان از سریال The Walking Dead به جمع مبارزان بازی Tekken 7 اضافه می‌شود

در فصل دوم بازی Tekken 7 شاهد اضافه شدن نگان از سریال مردگان متحرک به جمع مبارزان بازی خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم نگان از سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) که با لوسیل، چوب بیسبال معروف خود مردم را به وحشت می‌اندازد، به عنوان یک کاراکتر قابل بازی به Tekken 7 اضافه خواهد شد. امروز در جریان مسابقات Evo در شهر لاس وگاس اعلام شد که نگان به عنوان بخشی از محتوای فصل دوم، به بازی Tekken 7 راه می‌یابد و کاراکتر‌هایی نظیر «آنا ویلیامز» و «لی وولونگ» نیز از دیگر کاراکترهایی خواهند بود که در فصل بعدی به جمع مبارزان بازی ملحق خواهد شد. سال گذشته کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه بازی‌های تیکن گفت که شخصیت نگان حتی با چوب بیسبالش برای تبدیل شدن به یکی از کاراکترهای بازی Tekken 7، بسیار ضعیف است. او در این‌باره گفت:

نگان همراه با لوسیل؟ ایده جالبی است. او یک تبه‌کار نمادین است، اما برای اینکه یک مبارز باشد، خیلی ضعیف است.

The Walking Dead

بسته الحاقی فصل اول بازی Tekken 7 شامل کاراکترهای کراس اور تازه‌ای مانند کاراکتر Geese Howard از بازی Fatal Fury و کاراکتر Noctis از بازی Final Fantasy XV بود. تا به حال قیمت سیزن پس فصل دوم بازی Tekken 7 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که بازیکنان بتوانند نگان و سایر کاراکترهای جدید بازی را به صورت یک بسته یا جداگانه خریداری کنند. بازی Tekken 7 به خاطر سیستم مبارزات عالی، موسیقی‌های گوش‌نواز، ویژگی‌های شخصی سازی غنی بازی و تنوع بالای شخصیت‌ها در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Tekken 7 با بازه زمانی طولانی عرضه شد و از همان ابتدا نشان داد که آمده است تا جای خود را در دل هواداران پیدا کند. درست است که رفته رفته مشکلات بازی خود را نشان می‌دهند ولی وقتی به گیم‌پلی و مبارزات بازی نگاه می‌کنیم، شاهد تجربه‌ای غنی و المان‌هایی هستیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. از طرفی وجود بخش شخصی سازی یا تعداد متعدد شخصیت‌های قابل بازی، سبب شده هیچوقت احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.

شما می‌توانید به محض انتشار اطلاعات بیشتر در این‌باره آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده