نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

احتمال حضور بیشتر شخصیت رد اسکال پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War

در جریان یک پرسش و پاسخ، به احتمال حضور بیشتر شخصیت شرور رد اسکال پس از وقایع فیلم Avengers: Infinity War اشاره شده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند

.

.

در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) سرانجام شاهد حضور غافلگیر کننده و کوتاه شخصیت جان اشمیت ملقب به رد اسکال بودیم که برخلاف فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو) که هوگو ویوینگ نقش این شخصیت شرور و منفی را بر عهده داشت، راس مارکواند در این فیلم عهده دار نقش رد اسکال بود که با تغییر نام به استونکیپر، وظیفه حفاظت از سنگ روح را در سیاره ورمیر بر عهده داشت. حال پس از اینکه تانوس سنگ روح را با خود برد سوالات بسیاری در مورد سرنوشت این شخصیت به‌وجود آمد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت رد اسکال ممکن است در فیلم‌ یا فیلم‌های بیشتری در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند.

Red Skull in Captain America: The First Avenger

در جریان یک پرسش و پاسخ در توییتر، جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War و دنباله آن، به سوالی در مورد سرنوشت شخصیت رد اسکال پس از پایان این فیلم پاسخ دادند. این دو برادر تایید کردند که رد اسکال اکنون آزاد شده و می‌تواند سیاره ورمیر را ترک کند. در پایان فیلم Captain America: The First Avenger محصول سال ۲۰۱۱، رد اسکال به وسیله سنگ فضا (تسراکت) به مکانی نامشخص تلپورت شد و حال پس از ۷۳ سال نگه داری از سنگ روح می‌تواند به زمین یا هر مکانی که می‌خواهد بازگردد. با این حال، جزئیات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده است و مشخص نیست که این موضوع می‌تواند به معنای حضور این شخصیت در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) باشد یا خیر، اما بسیاری از طرفداران دوست دارند که قسمت چهارم فیلم Captain America (کاپیتان آمریکا) با حضور شخصیت‌هایی مثل رد اسکال و بارون زیمو تولید و منتشر شود و ممکن است در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شاهد چنین فیلمی نیز باشیم.

با این حال، در حال حاضر می‌دانیم که شخصیت کاپیتان آمریکا پس از اتفاقات قسمت چهارم فیلم Avengers (انتقام جویان) احتمالا بازنشسته خواهد شد و فعلا بسیار بعید است که اگر شخصیت رد اسکال در قسمت چهارم این فیلم حضور نداشته باشد، شاید رویارویی دوباره این دو شخصیت پس از حوادث دو قسمت فیلم Avengers باشیم، اما کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، نویسندگان سه گانه‌ فیلم Captain America و دو قسمت پایانی فیلم Avengers، در مستند صوتی فیلم به بازگشت و استفاده دوباره شخصیت رد اسکال در دنیای سینمایی مارول ابراز علاقه‌ کرده‌اند و گفته‌اند که آن‌ها امیدوار هستند که ماجراجویی این شخصیت ادامه پیدا کند.

فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده