// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Counter Fort Invader: یک تیراندازی ساده

بازی موبایل Counter Fort Invader یکی دیگر از همان شوترهای تکراری است که تجربه مشابهی را برای بازیکن ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Counter Fort Invader توسط استودیو Creation Game و در سبک اکشن ارائه شده است که تجربه دوباره‌ای از یک شوتر تمام عیار روی این پلتفرم محسوب می‌شود. این بازی اندروید، المان‌های بسیار ارزشمندی دارد و توانسته است تجربه ناب و جذابی را از تیراندازی در محیط‌های متنوع ارائه کند. این اثر صرفا سعی در ارائه یک تجربه مشابه دیگر داشته است و داستانی در کار نیست.

یقینا اگر معرفی‌های قبلی ما را در سایت زومجی مطالعه کرده باشید، به چند اثر مشابه با Counter Fort Invader برخورد کرده‌اید. گیم‌پلی بازی در سبک شوتر اول شخص ساخته شده و حس و حال تجربه یک بازی متوسط کامپیوتری و کنسولی را ارائه می‌کند. این‌طور نیست که از همان ابتدا گیم‌پلی بازی را سخت بدانید، یقینا پلتفرم موبایل محدودیت‌های خاص خود را دارد، اما با چند دقیقه بازیکن کردن، متوجه روان بودن گیم‌پلی خواهید شد و می‌توانید تجربه آسان‌تر و ملموس‌تری را با این اثر داشته باشید. بازی از چندین مرحله تشکیل شده است که باید در همه آن‌ها، نیروهای دشمن را پیدا کنید و آن‌ها را از پا درآورید. مراحل بازی، تفاوت چندانی باهم ندارند، اما محیط‌ها و ساختمان تنوع بسیار خوبی دارند و نحوه پخش شدن دشمنان نیز بسیار عالی است. اما نکته عذاب آور بازی، هوش مصنوعی بسیار ضعیف دشمنان است. دشمنان تا زمانی که یکی از آن‌ها را نکشته‌اید، اصلا متوجه حضورتان نمی‌شوند و می‌توانید جای‌گیری خودتان را به‌راحتی صورت دهید. حتی زمانی که شروع به شلیک به سمت شما می‌کنند، بسیار مبتدیانه عمل می‌کنند و حتی اگر یک گیمر کم تجربه باشید، توان کشتن آن‌ها را خواهید داشت.

Counter Fort Invader

بازی Counter Fort Invader از سلاح‌های بسیار متنوعی بهره می‌برد و می‌توانید از آن‌ها به صورت هم‌زمان استفاده کنید و حتی با تک‌تیرانداز خودتان، روی دشمنان نشانه‌گیری کنید. البته همه این المان‌ها، به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه شده‌اند، اما بازهم همان حس و حال همیشگی یک شوتر تمام عیار را ارائه می‌کنند. محیط بازی وسعت خوبی دارد و می‌توانید با کنترلر بازی، به اطراف حرکت و دشمنان را پیدا کنید. در نقشه موقعیت این افراد کاملا مشخص است و در پیدا کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. مراقب پشت بام هر ساختمان و پنجره‌ها باشید؛ چرا که شناسایی این دشمنان، قدری سخت‌تر است و باید تمرکز بهتری روی آن‌ها داشته باشید. قطعا در ابتدای تجربه این بازی، با کنترلر و شلیک مشکل خواهید داشت، اما رفته‌رفته مهارت‌تان افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید سرعت کشتار خود را بالاتر ببرید. این موضوع حقیقت دارد و اصلا نباید نگران لطمه خوردن به تجربه این اثر باشید.

محیط بازی حس و حال حضور در یک نبرد واقعی را القا می‌کند

گرافیک این بازی شوتر اندروید، بسیار عالی طراحی شده است و صداگذاری شلیک‌ها و افکت‌های صوتی نیز، در حالت بسیار مناسبی قرار دارند. المان‌های کنترلی در بهترین موقعیت‌ها قرار داده شده‌اند و فضاسازی و طراحی محیطی نیز، گرچه ساده به نظر می‌رسند، اما همچنان برای چنین اثری قابل قبول محسوب می‌شوند. صداگذاری به حدی عالی کار شده است که می‌توانید دشمنان را با صدای شلیک و حرکت‌شان تشخیص دهید و به جهت‌های مناسب بروید. اشیایی که در محیط قرار دارند، جزئیات زیادی ندارند و صرفا یک دکور ثابت محسوب می‌شوند. استفاده از تجهیزات، تماما منوط به انتخاب شما است و این‌طور نیست که برای هر مرحله سلاح خاصی مدنظر باشد. می‌توانید سنگر بگیرید و نشسته حرکت کنید تا از اثابت گلوله‌های دشمنان در امان باشید. یک نوار سلامت برای شما به‌صورت درصدی در نظر گرفته شده است و پک‌های سلامتی نیز به صورت محدود در اختیارتان قرار دارد. البته می‌توانید با کشتن سریع دشمنان، جوایز ویژه‌ای را بدست آورید و سلامتی خود را بالا ببرید.

Counter Fort Invader

هوش مصنوعی ضعیف دشمنان، نکته‌ای است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت

مراحل Counter Fort Invader تنوع بسیار بالایی دارند و معمولا موج‌های حمله چندگانه را شاهد هستیم. این موج‌های حمله، تفاوت چندانی باهم ندارند و همیشه به یک‌باره شاهد ظاهر شدن تعدادی از سربازان دشمن هستیم. شاید ابتدای مراحل کمی ساده به نظر برسند، اما با پیش‌روی بیش‌تر در مراحل، باید برای حفظ جان خود، سنگرگیری را در نظر داشته باشید و دشمنان را یک به یک در شرایط خاص بکشید. هوش مصنوعی دشمنان، تنها در پنهان کردن سطحی خودشان خلاصه شده است و می‌توانید با تغییر جایگاه خود، به‌راحتی آن‌ها را پیدا کنید.

بازی Counter Fort Invader موفق می‌شود که با ارائه یک شوتر جذاب، برای ساعاتی سرگرم کننده باشد و طراحی مراحل و محیط‌های نبرد را نیز به خوبی ارائه کند. جذابیت در بازی به همین نکات محدود خلاصه می‌شود ولی قطعا تجربه یک شوتر جذاب با کنترلر روان روی پلتفرم موبایل، به خودی خود ارزشمند است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Counter Fort Invader: CS Shooting


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده