نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر و تصاویر جدید بازی Monkey King: Hero Is Back منتشر شد

در جریان رویداد Chinajoy 2018، اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Monkey King: Hero Is Back منتشر شد.

امروز در تازه‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد Chinajoy 2018، متوجه شدیم که استودیو Oasis Games اطلاعات و تصاویر جدیدی از تازه‌ترین اثرش یعنی بازی Monkey King: Hero Is Back منتشر کرده است.

در جریان نشست مطبوعاتی سازندگان بازی در جریان Chinajoy 2018، پس از نمایش یک سری تصویر جدید از بازی، مشخص شد Monkey King: Hero Is Back در سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در کشور چین و پس از مدتی، در دیگر نقاط جهان منتشر خواهد شد.

بازی Monkey King: Hero Is Back در استودیوهای Oasis Games ،Sony Interactive Entertainment و October Media مراحل ساختش را پشت سر می‌گذارد و وظیفه‌ی نشرش بر عهده‌ی کمپانی Osaka-based studio HexaDrive است. این بازی قرار است یک گیم‌پلی ۱۰ ساعته را تقدیم مخاطبانش بکند و در توضیحات رسمی‌اش چنین مواردی درج شده‌اند:

داستان این بازی بر اساس یک مجموعه‌ی انیمیشنی که در سال ۲۰۱۵ و در چین اکران شد، روایت می‌شود؛ جایی که سه کاراکتر داستان یعنی مانکی کینگ، پیگسی و لیو جیانگ، با استفاده از مهارت‌های خودشان هیولاها و موجودات شیطانی حاضر در داستان را از سر راه برمی‌دارند و در طول داستان، چالش‌های شخصی خود را نیز حل می‌کنند.

در ادامه تصاویر و تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا می‌کنیم:

تریلر جدید بازی را هم در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده