// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

جمع بندی روز دوم مسابقات Evo 2018 رشته Tekken 7؛ از درخشش Low High تا حذف شدن بزرگان Tekken 7

Evo 2018 بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های مبارزه‌ای و بازی Tekken 7 آغاز شد تا پس از یک سال مبارزان سراسر جهان دور یکدیگر جمع شوند تا قدرت خود را محک بزنند و حال با جمع‌بندی دومین روز این مسابقات در رشته Tekken خدمت شما عزیزان هستیم.

در روز دوم مسابقات Evo 2018 و رشته Tekken 7 ادامه مسابقات مقدماتی برگزار شد تا بازیکنان تمامی Poolها مسابقات مقدماتی خود را انجام داده باشند. در ادامه ۶۴ بازیکن برتر با یکدیگر رقابت کردند تا در مبارزاتی نفس‌گیر، هشت بازیکن انتهایی مشخص شوند؛ بازیکنانی که در روز سوم باید برای کسب مقام اول مسابقات Evo 2018 رشته Tekken 7 با یکدیگر رقابت می‌کردند. روز دوم مسابقات Tekken 7 در چند ساعت ابتدایی آن‌چنان که باید و شاید هیجان‌انگیز نبود، اما رفته رفته و با شروع مسابقات اصلی میان بازیکن‌های نام آشنای Tekken، جذابیت مسابقات بیش از پیش افزایش یافت. همچنین در این دوره از مسابقات شاهد شگفتی‌هایی بودیم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مسابقات TEkken 7

نکته جالب مسابقات Evo 2018 این بود که کمتر شخصی به سراغ شخصیت یوشیمیتسو می‌رفت. یوشیمیتسو را می‌توان یکی از بهترین شخصیت‌ها دانست، اما بازی کردن با او بسیار سخت است. از این رو Hyena در مسابقه دور مقدماتی خود یوشیمیتسو را انتخاب کرد تا شانس خود را جلوی Suiken از تیم UYU امتحان کند. متاسفانه وی نتوانست آن‌طور که باید و شاید مقابل شخصیت الیزا ایستادگی کند و سویکن که یکی از الیزا بازهای خود Tekken 7 است، در دو بازی پیاپی Hyena را شکست داد و به براکت بازنده‌های دور مقدماتی فرستاد. این در حالی است که سویکن پس از این برد، بردهای دیگری نیز به دست آورد، اما در نهایت با دو باخت پشت سر هم از دور مسابقات حذف شد.

مسابقات Tekken 7

بازی سایلنت استرایک و Xynothnax نیز در نوع خود جالب بود. در جریان این مسابقه سایلنت استرایک که شخصیت آلیسا را برداشته بود، در مقابل Xynothnax اهل کشور آمریکا قرار گرفت. سایلنت استرایک در بازی اول نتوانست جلوی حریف آمریکایی خود و شخصیت لیلی ایستادگی کند و در سه راند پشت سر هم شکست خورد، اما در بازی دوم سایلنت استرایک به سراغ شخصیت آکوما رفت و با یک کامبک، بازی دوم را از آن خود کرد. خوشبختانه در بازی سوم نیز سایلنت استرایک توانست کامبک خود را کامل کند و بازی را از آن خود کرد. او نشان داد که وجود یک شخصیت دوم چقدر می‌تواند بازیکنان را یاری دهد.

مسابقات Tekken 7

در میان بازیکنان Tekken 7، کودی (KodEE) را می‌توان یکی از کازویا بازهای خوب دانست. او در جریان مسابقات Evo 2018، در چهارمین بازی مقدماتی خود مقابل WillGetPaid قرار گرفت. در جریان یک مسابقه نفس‌گیر میان کازویا و استیو، کازویا توانست با نتیجه ۲-۱ پیروز میدان شود. بازی این دو شخص زمانی هیجان‌انگیز شد که دو بازیکن یک بازی را بردند و کار به بازی آخر کشید. همچنین در جریان راندهای مسابقه آخر نیز کودی و ویل گت پید هرکدام توانستند راندهای مختلفی را از آن خود کنند، اما این کودی بود که راند سوم را از آن خود کرد و برنده شد.

مسابقات Tekken 7

Panchon از تیم LK با انگیزه زیادی مسابقات Tekken 7 را آغاز کرد و چهار مسابقه ابتدایی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. وی در پنجمین مسابقه خود با Pickle روبه‌رو شد. در این مسابقه پنچون به سراغ شخصیت نینا رفت و مقابل شخصیت استیو قرار گرفت که توانست بازی اول را از آن خود کند، اما در بازی دوم نینا عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و استیو توانست در یک نمایش زیبا بازی دوم را ببرد. کار به بازی سوم کشید و پنچون عزم خود را جذب کرد تا پیروز از این مسابقه خارج شود و توانست حریف آمریکایی خود را شکست دهد. با این حال پنچون نتوانست در میان بزرگان دوام بیاورد و از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات TEkken 7

YuYu را می‌توان یکی از بازیکنان خوب بازی Tekken 7 دانست که با شخصیت شیایو عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. وی در اولین مسابقه دور مقدماتی‌اش با Pucci روبه‌رو شد و توانست به راحتی حریف‌اش را از پیش روی بردارد. در ادامه مسابقات وی به عملکرد خوب خود و پیروزی‌هایش ادامه داد تا اینکه با جان دینگ، یکی از هم تیمی‌هایش روبه‌رو شد که در نتیجه آن نتوانست به جمع هشت بازیکن نهایی ملحق شود و حذف شد. نکته جالب مسابقات Evo رشته Tekken 7 در چند سال اخیر این است که همیشه چند آمریکایی به جمع هشت بازیکن نهایی ملحق می‌شوند، اما امسال قضیه کمی متفاوت بود و تنها نماینده آمریکا لیل ماجین (Lil Majin) بود که عملکرد فوق‌العاده‌ای تا پایان روز دوم از خود به نمایش گذاشت.

مسابقات Top 64:

JDCR را می‌توان یکی از بازیکنان افسانه‌ای سری Tekken دانست. وی امید اول قهرمانی در مسابقات Evo 2018 است که در اولین مسابقه Top 64 خود مقابل BKC قرار گرفت و توانست حریف ژاپنی خود را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. در این میان به این نکته اشاره کنم که JDCR در حال حاضر قوی‌ترین بازیکنی است که از شخصیت دراگانوو استفاده می‌کند و عملکرد وی با این شخصیت قدرتمند ستودنی است. JDCR در بازی بعدیش در مقابل JimmyJTran قرار گرفت و یک بار دیگر باید با شخصی بازی می‌کرد که از شخصیت برایان استفاده می‌کند، اما JDCR این بار به مشکل برخورد و با وجود اینکه یک بازی را برده بود، بازی دوم خود را باخت تا جیمی شانسی برای برنده شدن داشته باشد. اما در بازی سوم این JDCR و دراگانوو افسانه‌ای بود که نگذاشت پروسه برنده شدن‌های متوالی JDCR خدشه‌دار شود. در نهایت JDCR با شکست دادن رانتی بلک، به براکت برنده‌های روز آخر وارد شد. البته جیمی جی ترن برای اینکه به این مرحله برسد، افرادی نظیر جوی فیوری را پشت سر گذاشته بود که ویدیو مبارزه این دو شخص را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود از آپارات

شخصیت کینگ یکی از سخت‌ترین شخصیت‌های بازی‌های مبارزه‌ای است، اما بازیکنی که بتواند با وی به بهترین شکل ممکن بازی کند، به راحتی می‌تواند برنده مسابقات باشد. لیل ماجین (Lil Majin) در جریان رویدادهای اخیر توانسته است خو درا به عنوان یک کینگ باز تمام عیار به مخاطبان معرفی کند و در جریان مسابقات Top 64 بازی Tekken 7، در اولین مسابقه‌اش Pekos ژاپنی را از پیش روی برداشت که همه وی را با گیس هاوارد می‌شناسند. وی در ادامه با پشت سر گذاشت نوروما توانست به جمع هشت بازیکن نهایی بپیوندد، البته وی در این راه دست به یک حرکت طوفانی زد که در ادامه گزارش به آن خواهیم پرداخت.

دانلود از آپارات

جان دینگ یا همان JeonDDING از تیم UYU چهارمین بازیکن برتر Tekken 7 است که در سال‌های اخیر مقام‌های بسیار خوبی نظیر مقام اول CEO 2018 و مقام دوم Combo Breakers 2018 را از آن خود کرده است. همچنین از وی می‌توان به عنوان بهترین بازیکن ادی در تکن ۷ یاد کرد و وی در اولین مسابقه خود در Top 64، یکی از بهترین کلادیو بازها را از میان برداشت. در مسابقه اول Shadow 20Z نتوانست از طریق کلادیو حرفی برای گفتن داشته باشد، اما در مسابقه دوم و عوض کردن شخصیت‌اش (کازویا را انتخاب کرد) توانست بازی دوم را از آن خود کند. در نهایت این جان دینگ بود که در بازی سوم Shadow 20Z را شکست داد. در این میان یک بازی تاریخی رخ داد. بازی لیل ماجین و جان دینگ را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های Evo 2018 و رشته Tekken 7 دانست. در جریان این مسابقه لیل ماجین توانست جان دینگ افسانه‌ای را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و باعث حذف وی شود!

دانلود از آپارات

این دوره از مسابقات Evo بازیکنی جدید را در رشته Tekken 7 به خود دید که شگفتی آفرید. LowHigh در دور اول توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد و در روز دوم نیز این نمایش را به حد کمال رساند. در رویارویی LowHigh از تیم فورسان و Saint از تیم اکوفاکس، هیچ شخصی فکرش را نمی‌کرد که در یک بازی فوق‌العاده نفس‌گیر و نزدیک به هم، شاهین (LowHigh) بتواند با نتیجه ۲ بر ۱ جک ۷ (Saint) را شکست دهد و به براکت بازنده‌ها بفرستد. این شگفتی زمانی تکمیل شد که در براکت بازنده‌ها، Saint باید با ChiriChiri بازی می‌کرد و نیز با نتیجه ۲ بر ۱ Saint را شکست داد تا از دور مسابقات حذف شود! نکته بسیار جالب این است که هر دو بازیکن مقابل Saint، شخصیت شاهین را برداشتند.

در ادامه می‌توانید جدول زمان‌بندی روز سوم و انتهایی مسابقات Evo 2018 را در زومجی مشاهده کنید.

روز سوم؛ یکشنبه الی دوشنبه (۱۴ الی ۱۵ مرداد):

  • فینال گیلتی گیر ساعت ۱۹:۳۰ (یکشنبه) از کانال توییچ EVO
  • فینال سوپر اسمش بروز مِیلی ساعت ۲۱:۰۰ (یکشنبه) از کانال توییچ EVO
  • فینال تکن 7 ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (دوشنبه) از کانال توییچ EVO
  • فینال دراگون بال فایترز ساعت ۳:۳۰ بامداد (دوشنبه) از کانال توییچ EVO
  • فینال استریت فایتر 5 ساعت ساعت ۷:۰۰ بامداد (دوشنبه) از کانال توییچ EVO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده