نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

برای بازی کردن Spyro 2 و Spyro 3 در Spyro Reignited Trilogy باید محتوایی را دانلود کنید

برای بازی کردن بازی‌های خاطره‌انگیز Spyro 2: Ripto's Rage و Spyro: Year of the Dragon در سه‌گانه‌ی مورد انتظار این سری یعنی Spyro Reignited Trilogy باید دانلودهای عظیمی انجام دهید. با زومجی همراه باشید.

سایت رسمی بازی Spro Reignited Trilogy اشاره کرده است که برای بازی کردن Spyro 2: Ripto's Rage و Spyro: Year of the Dragon با استفاده از دیسک فیزیکی بازی در هنگام عرضه، نیاز به پایان رساندن یک «دانلود» دارید. هنگامی که از شرکت Activision خواسته شد که به طور مشخص توضیح دهد که منظور از دانلود دقیقاً به چه معنا است، این‌گونه توضیح داد:

این روزها دانلود کردن آپدیت پس از خرید بازی تبدیل به امری فراگیر شده است. توضیحات روی بسته‌بندی و موجود در اینترنت اجازه می‌دهد بازیکنان متوجه شوند که چه چیزی در بازی Spyro Reignited Trilogy نیازمند به کامل شدن است.

حتی پس از توضیحات اکتیویژن، اینکه دقیقاً چه چیزی نیاز به آپدیت دارد نامعلوم باقی مانده است. بعضی‌ها این حرف را دانلود کامل محتوای نسخه‌ی دوم و سوم بازی برداشت می‌کنند، اما می‌تواند بدین معنا هم باشد که قرار است تنها قسمتی از محتوای بازی برای دانلود قرار گیرد یا شاید هم فقط شاهد «آپدیت روز اول» مشابه با دیگر بازی‌ها باشیم.

در هر صورت طبق اطلاعات سایت رسمی بازی و گفته‌ی شرکت اکتیویژن مشخص است که قسمتی از دو بازی Spyro 2: Ripto's Rage و Spyro: Year of the Dragon در هنگام عرضه روی دیسک فیزیکی بازی Spyro Reiginted Trilogy در دسترس نیست و باید دانلود شود.

Spyro Reignited Trilogy در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده