نویسنده: یونس بهرامی
// یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

رئیس جدید شعبه آمریکا شرکت سگا مشخص شد

ایان کوران به‌عنوان رئیس و مدیر عامل شعبه آمریکایی شرکت سگا منسوب شد. 

ایان کوران (Ian Curran) به‌عنوان رئیس و مدیر عامل جدید، وظیفه دارد تا شرکت سگا (Sega) را در زمینه‌ی سودآوری ناشی از نشر بازی‌ها و سری Sonic در آمریکا و EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) به حداکثر رشد ممکن برساند. علاوه بر این، او به‌عنوان هیئت مدیره‌ی شعبه‌ی آمریکایی شرکت آتلوس (Atlus) انتخاب شده است. 

سابقه‌ی کوران در زمینه‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی به بیش از بیست سال پیش برمی‌گردد که به‌عنوان مدیر کل در شرکت بازی‌سازی اکلیم اینترتینمنت (Acclaim Entertainment) در اواخر دهه نود حضور داشت. همچنین، او از سال ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۱۳ در شرکت THQ چندین سمت از جمله معاون اجرایی نشر جهانی را بر عهده داشت و از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۶ به‌عنوان مدیر اجرایی در شرکت Gioteck فعالیت می‌کرد. کوران به‌زودی کنار تاتسویوکی میازاکی (Tatsuyuki Miyazaki)، مدیر عامل شعبه غربی شرکت سگا و همین‌طور کارمندهایی که در شهرهای ایرواین، بربنک، و لندن هستند، همکاری خواهد کرد. کوران به مناسبت به دست آوردن سمت جدید خود در بیانیه‌ای در این مورد گفت: 

تشکر و ارادت خود را به نسبت به آقای میازاکی و تمام بخش رهبری شرکت ابراز می‌کنم که این فرصت داده شد تا کارهای خود را در آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا به مرحله‌ی اجرا درآورده و رهبری کنیم. من از تمام تلاش‌های باورنکردنی آقای هیرائوکا که اساس کار ما را برای عملیات در آمریکا آماده کرد قدردانی می‌کنم. 

در ادامه، کوران درباره‌ی موفقیت‌هایی که با بازی‌های مختلف خود کسب کرده‌اند اضافه کرد: 

به دنبال موفقیت بازی‌های Persona 5، Sonic Forces، Sonic Mania Plus و سری بازی‌های Yakuza و همین‌طور موفقیتی که در آینده با عرضه‌ی بازی Valkyria Chronicles 4 [در آمریکای شمالی] به دست می‌آید، زمان فوق‌العاده‌ای برای پیوستن به این تیم است. به‌عنوان بخشی از خانواده‌ی شرکت سگا، ما وارثین یک فرصت و یک اندام در حال توسعه هستیم که من برنامه دارم تا آن را به نهایی‌ترین پتانسیل خود برسانم. 

همچنین، میازاکی هم درباره‌ی سمت جدید کوران بیانیه‌ای دیگر منتشر کرد و درباره‌ی این‌که چطور شعبه‌ی شرکت سگا در غرب رشد کرده است سخن گفت: 

خطاب به کسانی که در دفترهای ما کار می‌کنند، هیچ مخفی نیست که ما هنگام کشف فرصت‌ها و بازی‌های جدید برای مخاطب‌های خود، کارمندهای زیادی را جذب کردیم. از آن زمان که دفترهای خود را از شهر سان فرانسیسکو به ایرواین و بربنک آوردیم، تجارتی قوی‌تر را که فضای کافی برای رشد دارد ایجاد کردیم. همین‌طور که بزرگ‌تر می‌شویم، نیازمند می‌شویم تا رهبری تجارت خود را هم گسترش دهیم و با مهارت‌ها و ایده‌های جدیدی کار کنیم. بسیار هیجان‌زده هستیم و به ایان بابت وارد شدن به خانواده‌ی شرکت سگا و سمتش به‌عنوان رئیس شعبه‌ی آمریکایی این شرکت خوش آمد می‌گوییم. این سمت برای شروع جرقه‌ی موفقیت ما در آمریکا نیاز بود. در حمایت از برنامه و چشم‌اندازهای ایان، من و مدیر ارشد با او همکاری خواهیم کرد تا مطمئن شویم که او حمایت مورد نیاز را برای رشد تجارت ما دارا است. 

رئیس قبلی شعبه‌ی آمریکایی شرکت سگا، جان چنگ (John Cheng) بود که از سال ۲۰۱۲ در این سمت فعالیت می‌کرد تا این‌که سرانجام با کوران جایگزین شد. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده