نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵

بازی PUBG Mobile میزبان محتویاتی مرتبط با فیلم Mission: Impossible Fallout شد

محتوای جدیدی با حال و هوای فیلم Mission: Impossible Fallout در دسترس بازیکنان نسخه موبایل بازی PUBG قرار گرفت.

در میان اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بازی موبایل PlayUnknown's Battlegrounds میزبان محتوای جدیدی مرتبط با فیلم Mission Impossible: Fallout شده است. بروزرسانی تازه بازی PUBG Mobile بخشی از کمپین تبلیغاتی فیلم ماموریت غیر ممکن: فال اوت به حساب می‌آید که یک ماه به طول می‌انجامد. وینسنت وانگ، مدیر کل بازی موبایل پابجی با اشاره به اینکه بازی PUBG Mobile بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است، گفت که امیدوار است تا محتوای مرتبط با فیلم Mission: Impossible Fallout باعث افزایش تعداد کاربران بازی شود. ایشان در این راستا اذعان داشت:

هیچ چیزی برای بازی PUBG Mobile که محبوب‌ترین بازی بتل رویال دستگاه‌های موبایل است، غیرممکن نیست که این موضوع در مورد مشارکت با مجموعه‌ فیلم‌های بزرگی چون Mission: Impossible نیز صادق است.

Mission: Impossible Fallout

در بروزرسانی تازه بازی، شاهد اضافه شدن موسیقی پس‌زمینه مجموعه ماموریت غیرممکن در کنار چتر نجات سفارشی جدیدی که حال‌وهوای فیلم را القا می‌کند، به بازی هستیم. بازیکنان همچنین می‌توانند لباس‌های ایتن هانت و مامورین همراهش را آزاد کنند و برای دریافت پاداش‌های مختلف در چالش‌های الهام گرفته از مجموعه Mission: Impossible به رقابت بپردازند.

بازی موبایل PUBG در حال حاضر برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است و بازیکنان می‌توانند از طریق App Store و Google Play به دانلود آن اقدام کنند. افزون بر این، بازی PUBG برای کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر نیز منتشر شده است که در بررسی زومجی موفق به کسب نمره ۸ شد و در خلاصه‌ای از این بررسی می‌خوانیم:

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید.

کمپانی پابجی کورپ به تازگی رویداد محدودی با نام Sanhok Forty-Fives را در دسترس کاربران کامپیوتر قرار داده است که در آن ۸۰ بازیکن در قالب تیم‌های چهارنفره در نقشه Sanhok به رقابت می‌پردازند. در این حالت بازیکنان تنها قادر به استفاده از سلاح‌هایی نظیر Tommy Gun ،Win94 ،R45 ،P1911 و Vector خواهند بود. شما می‌توانید تریلر مربوط به محتوای جدید نسخه موبایل بازی PUBG را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده