نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۱

سروش صحت از فصل جدید سریال لیسانسه ها می‌گوید

سروش صحت، بازیگر و کارگردان از فصل جدید سریال لیسانسه‌ها بانام فوق‌لیسانسه‌ها می‌گوید.

سریال لیسانسه‌ها در دو فصل تولید و پخش شد. این سریال با انتخاب نوعی کمدی تازه برای تلویزیون ایران، موقعیت‌های جدید و منحصربه‌فردی در طول دو فصلش خلق کرد. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، سروش صحت درباره وضعیت فصل جدید این سریال چنین گفته است:

این مجموعه طنزی براساس روایت‌های واقعی و ملموس مشکلات جامعه بود و مردم با جای‌جای این سریال همزادپنداری می‌کردند. همین جدیت در پیگیری مخاطبین باعث شد تا سری جدید این طنز را به تحریر نگارش درآوریم، اما دیگر نامش «لیسانسه‌ها» نیست و با «فوق ‌لیسانسه‌ها» به شبکه سه می‌آییم.

او اضافه کرد:

«فوق‌ لیسانسه‌ ها» در ادامه دو فصل قبلی است و روزهای پایانی نگارش را سپری می‌کند. فصل سوم پاییز جلوی دوربین می‌رود. ان‌شاالله همه بازیگران فصل‌های قبلی حضور خواهند داشت؛ شاید هم به تناوب کاراکترها و شخصیت‌های جدید سریال، بازیگرانی به پروژه اضافه شوند.

سروش صحت معتقد است از آن‌جایی که در سریال با بسیاری از مشاغل و شخصیت‌ها در روایتی واقعی شوخی شد، مردم سریال لیسانسه‌ها را باور کردند. سروش صحت در ادامه گفت:

بعد از سریال «شمعدونی» فکر می‌کردم با چه چیزی می‌توان شوخی کرد؟ آنقدر دست و پای کارگردان در ساختن کمدی تلویزیونی، بسته است که فکر کردم دیگر طنز نسازم و به سراغ ملودرام اجتماعی بروم. به همین خاطر در «لیسانسه‌ها» به این نتیجه رسیدم روایت جدید را درباره همین دلخوری‌ها و عدم وجود ظرفیت‌های بالای انتقادپذیری جامعه، قصه «لیسانسه ‌ها» را جلو ببریم.

فصل اول سریال لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت و نویسندگی ایمان صفا و سروش صحت بابازیگرانی مانند هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی،‌ آیدا نامجو و آتنه فقیه نصیری در دو فصل بیست و هشت و چهل و هشت قسمتی تولید و از شبکه سوم سیما پخش شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده