نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

پخش سریال The Simpsons از شبکه فاکس ادامه خواهد داشت

شبکه فاکس اعلام کرد با وجود توافق فاکس قرن 21 با والت دیزنی، پخش سریال The Simpsons از این شبکه ادامه خواهد داشت.

اوایل این ماه بود که سهامداران شرکت فاکس قرن 21 به ادغام بخش تلویزیونی و فیلمسازی شرکت فاکس قرن بیستم با شرکت والت دیزنی رای مثبت دادند تا شاهد ادغام تاریخی دو غول بزرگ سینما و تلویزیون تا نیمه اول سال ۲۰۱۹ باشیم. زمانی که این قرارداد رسما اجرایی شود، دیزنی صاحب تقریبا تمام مجموعه‌های شرکت فاکس از جمله مجموعه سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) خواهد شد و با اینکه شبکه فاکس قرار است دیگر زیر مجموعه جدید دیزنی باشد، اما این موضوع به معنای خاتمه دادن به پخش یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون نخواهد بود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس از ادامه پخش این انیمیشن سریالی خبر داده است.

به نقل از وب‌سایت IGN، دانا والدن و گری نیومن، مدیرعامل و مدیر اجرایی شبکه فاکس اعلام کردند که این شبکه کاملا به ادامه پخش انیمیشن The Simpsons متعهد است. پخش این سریال از سال ۱۹۸۹ آغاز شده و سال دیگر وارد سومین دهه خود خواهد شد که سریال The Simpsons یکی از مهم‌ترین سریال‌های این شبکه در طول سه دهه گذشته بوده است. والدن گفت:

سریال Simpsons بیشتر از یک نام تجاری برای ما است. تاثیر این سریال روی دیگر مجموعه‌های انیمیشن و سریال‌های یکشنبه شب ما، مثل یک حلقه باورنکردنی و غیر قابل چشم پوشی است. برنامه‌ای وجود ندارد که این سریال و دیگر سریال‌ها غیر از شبکه فاکس در جای دیگری پخش شوند.

انیمیشن Simpsons

والدن تاثیر سریال The Simpsons را با سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ‌ بنگ) از شبکه CBS، مقایسه کرد، اما تاکید کرد که هنوز برنامه‌ای برای تمدید این سریال برای فصل یا فصل‌های جدید ندارد. والدن گفت:

ما در حال حاضر طبق برنامه قسمت‌های جدیدی از سریال The Simpsons طی دو سال آینده در دست ساخت و انتشار داریم. بنابراین در حال حاضر نمی‌توانم در مورد تصمیمی که در مورد آینده آن می‌گیریم، صحبت کنم، اما برای آینده قابل پیش‌بینی است که موضوعات بسیار زیادی برای یک سریال برنده جایزه امی، یک سریال هوشمندانه، یک سریال مهیج و یک سریال باکیفیت وجود دارد و اکنون نظری در مورد ساخت فصل جدید آن ندارم.

پخش فصل سی ام سریال The Simpsons از تاریخ ۳۰ سپتامبر امسال (۸ مهر) از شبکه فاکس آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده