نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

اکتیویژن اطلاعاتی جدید از حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد

در جریان ارائه‌ی گزارش مالی کمپانی اکتیویژن، مدیر اجرایی این کمپانی اطلاعاتی جدید از حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 که Blackout نام دارد، منتشر کرد.

طی ارائه‌ی گزارش مالی کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 4، کودی اندرسون، مدیر اجرایی این کمپانی، درباره‌ی کلیات این بازی و همچنین بخش بتل رویال آن که Blackout نام دارد، توضیحاتی را ارائه داد:

ما از این بازی انتظارات بالایی داریم. روند توسعه‌ی بازی، خوب پیش‌ می‌رود و ما حس خوبی در موردش داریم و همچنین درباره‌ی هواداران، علایق و واکنش‌های‌شان هم احساس فوق‌العاده‌ای داریم.

جانسون در ادامه گفت که در این قسمت هم مثل قسمت‌های قبلی، قرار است همان گیم پلی عمیق، جذاب و شناور که مجموعه کالاف دیوتی با آن شناخته می‌شود به کاربران ارائه شود. از رویدادی که بازی در آن رونمایی شد و افراد بسیار زیادی در سراسر جهان تماشایش کردند، بازخورد بسیار خوبی گرفته شده و این بازخورد و انرژی مثبت، به سازندگان بازی، انرژی می‌دهد.

ما همچنین از شوق بسیار زیاد هواداران برای تجربه‌ی حالت Blackout باخبر هستیم. ما اخیرا یک تریلر از بخش مذکور منتشر کردیم و بازخوردها به آن واقعا مثبت بود و حس می‌کنیم که هواداران خیلی دوست دارند که آن را تجربه کنند. ما این موضوع را هنگام تست کردن بازی نیز حس کردیم؛ زمانی که تیم خودمان و همچنین تست‌کننده‌هایی که به استودیو آمدند و بازی را امتحان کردند، این موضوع کاملا مشهود بود.

در قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی Call of Duty، یک سری صحنه‌هایی وجود داشتند که سیر تحول اتفاقات در آن‌ها از پیش تعیین شده (یا به عبارتی Scriptشده) بود، اما در این قسمت، در بازی Call of Duty: Black Ops 4، این بازیکنان هستند که تمامی اتفاقات را رقم می‌زنند و با قدرت‌ها و مهارت‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورند، می‌توانند نقشه‌ی بازی را دستخوش تغییرات بکنند.

او در ادامه متذکر شد که محتویاتی که قرار است در دسترس بازیکنان قرار بگیرد، به اندازه‌ای مفرح و و جذاب است که کاربران را برای ساعت‌ها، هفته‌ها و حتی سال‌ها سرگرم کند.

در ادامه از اسپنسر نیومن، مسئول بخش اقتصادی کمپانی Activision، درباره‌ی اینکه آیا انتشار این بازی در کنار بازی‌های بزرگ دیگر که در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شوند به اقتصاد کمپانی لطمه خواهند زد، پرسیده شد و او گفت که هر ساله در صنعت گیم رقابت بسیار تنگاتنگی پدید می‌آید و امسال به نظر می‌آید که رقابت از سال‌های گذشته، کمی نزدیک‌تر دنبال شود.

در هر حال کمپانی اکتیویژن به چنین رقابت‌هایی عادت کرده و روش کاری خود را دوست دارد.

از نظر نیومن، افراد بااستعدادی که در اکتیویژن مشغول به کار هستند، با نوآوری و خلاقیتی که به خرج می‌دهند، موفقیت را برای آثار این کمپانی به ارمغان می‌آورند و این عامل اصلی پیشرفت Activision است؛ خلق آثار باکیفیت.

از نیومن درباره‌ی تاثیر بازی‌هایی مثل فورتنایت روی اضافه شدن حالت بتل رویال به مجموعه‌ی کالاف دیوتی سوال پرسیده شد و او در جواب گفت که کمپانی اکتیویژن توانسته در دوره‌ای که تعداد بسیار زیادی از بازیکنان به آثار ژانر بتل رویال روی می‌آورند، به نتایج مالی بسیار خوبی برسد. وی همچنین متذکر شد که اکتیویژن از تاثیری که روی بازی‌هایی که بخش زیادی از مخاطبانشان قسمتی از وقت خود را به تجربه‌ی بازی‌های اکتیویژن اختصاص می‌دهند گذاشته، نیز آگاه است. پس از این، وی گفت که ژانر بتل رویال با ارائه‌ی محتویاتی جدید و جذاب، صنعت گیم را شناخته‌شده‌تر و گسترده‌تر کرده و جامعه‌ی گیمرها به لطف این ژانر از گیمینگ، وسیع‌تر شده است.

وی در پایان اشاره کرد که کمپانی اکتیویژن روی ارائه‌ی محتویات جدید، نوآوری و ساخت آثار هیجان‌انگیز و ارائه‌ی آن‌ها به مخاطبان جدید و قدیمی متمرکز خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) سال جاری میلادی در دسترس دارندگان پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار خواهد گرفت. با توجه به جدیدترین اخبار بازی منتشر شده پیرامون این اثر، در کالاف دیوتی بلک آپس 4، بخش داستانی وجود نخواهد داشت و کاربران در حالت‌هایی مثل حالت بتل رویال، بازی را پیش خواهند برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده