نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

اطلاعات بیشتری از سبک روایت بازی Anthem در رویداد PAX West منتشر می‌شود

طبقه گفته‌های کیسی هادسن، مدیر عمومی استودیو بایوور، اطلاعات جدیدی از نحوه‌ی روایت داستان بازی Anthem در جریان رویداد PAX West در اختیار هواداران قرار داده خواهد شد.

کیسی هادسن، مدیر عمومی استودیو بایوور، در بلاگ رسمی این استودیو اطلاعات جدید از بازی Anthem و اینکه در آینده چه چیزهایی از این بازی خواهیم شنید، منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که قرار است در جریان رویداد PAX West، یک پنل به بازی انتم اختصاص داده و در آن به سوالات هواداران پیرامون سبک روایت داستان بازی، پاسخ داده شود. رویداد PAX West از تاریخ ۳۱ آگوست (‌۹ شهریور) تا ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در شهر سیاتل برگزار خواهد شد.

از نظر هادسن، روایت داستان و کاراکترهای بازی مواردی هستند که همیشه برای هواداران سوال ایجاد می‌کرده‌اند و در این پنل قرار است اطلاعات بیشتری از این منتشر شود که چطور در دنیایی که در آن گیم‌پلی و عناصر چندنفره حرف اول را می‌زنند، می‌توان یک تجربه‌ی شخصی و داستان-محور را برای کاربران به ارمغان آورد. این موضوع از دید هادسن یکی از خلاقانه‌ترین موارد موجود در بازی است؛ اینکه چطور می‌توان یک بازی را طراحی کرد که بتواند میان داستان‌سرایی و گیم‌پلی تعادل ایجاد بکند.

کیسی هادسن در ادامه‌ی مطلبش در بلاگ استودیو BioWare، به دیگر ساخته‌های محبوب علی‌الخصوص دو مجموعه‌ی مس افکت و دراگون ایج، اشاره کرد. وی ذکر کرد که اعضای تیم بایوور صدای هواداران مبنی بر علاقه‌ی‌شان به ساخته شدن ادامه‌ی این دو مجموعه را «به وضوح» می‌شنوند و به همین دلیل، هواداران نباید نگران باشند چرا که «یک‌سری تیم مخفی درحال انجام دادن فعالیت‌هایی محرمانه (مربوط به دو مجموعه‌ی مذکور) هستند» و بعدا از این موضوع اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

وی در ادامه به بازی Star Wars: The Old Republic هم اشاره کرد و گفت که سازندگان این بازی درحال آماده‌سازی یک سری محتوای «جدید و شگفتی‌آور» برای بازی هستند که قرار است در سال آتی میلادی منتشر شود؛ محتوایی شگفت انگیز که سال ۲۰۱۹ را به هیجان‌انگیزترین سال برای این بازی تبدیل خواهد کرد.

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) راهی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده