// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

رویداد بازی های تابستانه برای بازی Overwatch تایید شد

کمپانی بلیزارد برای سومین سال متوالی رویداد بازی‌های تابستانه را برای بازی Overwatch تایید کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Overwatch، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که کاربران از تاریخ ۱۸ مرداد ماه (۹ آگوست) تا تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) می‌توانند رویداد بازی‌های تابستانه Overwatch را تجربه کنند.

رویداد بازی‌های تابستانه بازی Overwatch برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و برای تجلیل از بازی‌های المپیک در دسترس کاربران قرار گرفت. در سال جاری نیز یک بار دیگر شاهد حضور این رویداد و حالت Lucioball هستیم؛ حالتی که برگرفته از ساختار بازی Rocket League است و بازیکنان از طریق شخصیت لوسیو در یک زمین فوتبال قرار می‌گیرند و با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین با توجه به عکس زیر، نقشه رویداد امسال در شهر بوسان کره جنوبی قرار دارد.

در ادامه مشخص شده است که کمپانی بلیزارد یک بار دیگر با شبکه توییچ همکاری خواهد کرد تا کاربران توییچ پرایم بتوانند جوایز مختلفی دریافت کنند. برای سال جاری از امروز تا تاریخ ۱۲ شهریور ماه (سه سپتامبر) می‌توانید با اتصال حساب کاربری توییچ پرایم خود به بازی Overwatch دو لوت باکس دریافت کنید. البته جوایزی که از این دو صندوق خارج می‌شود، مختص به قهرمان Wrecking Ball، جدیدترین قهرمان Overwatch، است.

البته کاربران توییچ پرایم نیز به صورت ماهیانه می‌توانند یک صندوق طلایی ویژه دریافت کنند که با ورود به ماه سپتامبر میلادی، یک صندوق طلایی ویژه به کاربران توییچ پرایم Overwatch اهدا می‌شود و صندوق بعدی در ماه اکتبر در دسترس قرار می‌گیرد.

رویداد بازی های تابستانه OVerwatch


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده