// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

دیوالور دیجیتال قبل از نمایشگاه PAX West سه بازی جدید را معرفی می‌کند

دیوالور دیجیتال در جریان یک توییت اعلام کرد که سه بازی مستقل را قبل از نمایشگاه PAX West 2018 معرفی خواهد کرد.

نمایشگاه PAX West 2018 از تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۱ آگوست) آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۱۲ شهریور ماه (سه سپتامبر) ادامه می‌یابد و در این میان تعدادی از بازیسازان و کمپانی‌های مختلف نیز حضور خواهند داشت تا آثار خود را به نمایش بگذارند. چندی پیش بود که کمپانی tinyBuild Games اعلام کرد که در این نمایشگاه حضور دارد و یک کنفرانس را برگزار می‌کند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital)، ناشر باز‌ی‌های مستقل، نیز برنامه‌هایی برای قبل از این نمایشگاه در نظر گرفته است.

کمپانی دیوالور دیجیتال در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که قبل از نمایشگاه PAX West، سه بازی جدید را معرفی می‌کند. در حال حاضر این کمپانی بازی My Friend Pedro، بازی The Messenger، بازی Serious Sam 4: Planet Badass و بازی Wolf Metal Chaos XD را در لیست بازی‌های خود دارد. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این کمپانی ناشر چه بازی‌های مستقل جدیدی را معرفی می‌کند.

همچنین یک احتمال وجود دارد و آن هم این است که با معرفی سه بازی جدید دیوالور دیجیتال، کاربران بتوانند آن‌ها را در نمایشگاه PAX West تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه از بازی‌های مستقل استقبال می‌کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده