نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر سینمایی جدیدی از بازی Death’s Gambit منتشر شد

کمپانی ادالت سوییم گیمز و استودیو وایت ربیت تریلر سینمایی جدیدی را از بازی اکشن پلتفرمر Death’s Gambit منتشر کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Adult Swim Games (ادالت سوییم گیمز) و استودیو White Rabbit (وایت ربیت) تریلر سینمایی جدیدی را از بازی دو بعدی و اکشن پلتفرمر Death’s Gambit منتشر کرده‌اند. این بازی پلتفرمر که المان‌های نقش‌ آفرینی در آن مشاهده می‌شود، باید برای عاشقان مجموعه دارک سولز و دوست‌داران داستان‌های سینمایی که به وسیله گیم‌پلی روایت می‌شوند، جذاب باشد.

بازیکنان در بازی Death’s Gambit نقش خادم مرگ را ایفا می‌کنند و وظیفه نگهبانی از یک قلمرو را بر عهده دارند. طیف گسترده‌ای از باس‌ها در این بازی وجود دارد که بازیکنان باید هر یک از آن‌ها را با به کار گرفتن راهکارهای مختلف شکست دهند. این بازی از این نظر شباهت زیادی به بازی Shadow of the Colossus دارد. در این بازی امکان شخصی‌سازی کاراکترها با بیش از ۱۰ نوع اسلحه مختلف نظیر شمشیرهای بلند، نیزه‌ها و موارد دیگر برای کاربران فراهم شده است.

زمان زیادی تا انتشار بازی Death’s Gambit باقی نمانده است و کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 4 در تاریخ بیست‌وسوم مردادماه (۱۴ آگوست) می‌توانند به تجربه این بازی نقش‌آفرینی بپردازند. تا آن زمان شما می‌توانید تریلر سینمایی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده