// شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی ایرانی منچرز؛ تجربه نوستالژیک منچ به صورت آنلاین و مدرن

منچرز اثری است که بازی قدیمی‌ منچ ایرانی را به فضای آنلاین می‌آورد و به دلیل کیفیت بالای خود، بسیار اعتیادآور و جذاب است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل منچرز یکی از بازی‌های شاخص ایرانی است که اینسایتل، آن را با الهام‌گرفتن از بازی قدیمی و ریشه‌دار منچ، در قالب یک اثر رقابتی آنلاین ارائه کرده است. کیفیت بالا و استفاده از المان‌هایی که رقابت و چالش را به بالاترین حد خود ‌می‌رساند، از عوامل موفقیت این بازی اندروید و آیفون محسوب می‌شود. بازی شدیدا اعتیادآور است و با نصب منچرز، وارد دنیایی خواهید شد که دل‌کندن از آن را بسیار سخت می‌کند.

منچ، یک بازی رومیزی با دو تا چهار بازیکنان است که در جریان آن بازیکنان با انداختن تاس، به مسابقه بایکدیگر می‌پردازند. چهارمهره در اختیار دارید و اگر بتوانید پیش از همه، آن‌ها را به خانه‌های نهایی برسانید، برنده نهایی خواهید بود. این توضیحی کوتاه برای گیم‌پلی بازی است و همه ما آشنایی کاملی با آن داریم؛ اما نکته‌ای که اهمیت دارد، پتانسیل بالای این اثر برای رقابت‌های هیجان انگیز و چالش برانگیز است. سازندگان به این نکته توجه کاملی داشته‌اند و اثری را خلق کرده‌اند که طیف بزرگی از ایرانیان را دور هم جمع کرده است تا یک بازی قدیمی‌ را با سبکی مدرن تجربه کنند. منچرز بخش‌های متنوعی دارد و به صورت آنلاین و آفلاین می‌توانید آن را تجربه کنید. بخش آنلاین منچرز، اصلی‌ترین بخش  محسوب می‌شود و همه بازیکنان در تلاش برای کسب بردهای بیش‌تر هستند. هر برد برای شما سکه به ارمغان می‌آورد و در رتبه‌بندی نیز،  جایگاه بالاتری را کسب می‌کنید. ابدا نباید تصور کنید که بازی تماما روی شانس استوار است؛ با تاس‌ریزی و حرکت روی صفحه زیبای بازی، همواره باید حواس‌تان به بازیکنان دیگر باشد و از استراتژی‌های متفاوتی برای پیروزی استفاده کنید. نحوه حرکت شما باید با اطمینان کامل باشد و مواظب باشید که دیگر بازیکنان، مهره شما را از بازی خارج نکنند. بالاخره شانس هم در بازی دخیل است و همین یکی از جذابیت‌های این اثر است.

mencherz
mencherz
mencherz

طراحی عالی، یقینا یکی از مشخصه‌های اصلی بازی، برای پیشی گرفتن از دیگر آثار منچ است. قطعا بازی‌های زیادی را حول این بازی قدیمی‌ تجربه کرده‌اید، اما منچرز یک تفاوت شاخص و اساسی با همه آن‌ها دارد. به ویژه در زمینه کیفیت و طراحی محیط بازی، اینسایتل توانایی خود را در خلق اثری زیبا نشان مي‌دهد. از طراحی مهره‌ها گرفته تا طراحی بصری و زیبای صفحه بازی، هرکدام در جایگاه خود ارزشمند هستند. در این بازی همچنین می‌تواید مهره‌ها و تاس‌ها را ارتقاء دهید و در جای لازم شخصی‌سازی کنید. موسیقی و صداگزاری حرکات نیز در جایگاه خود زیبا کار شده‌اند و با یک تجربه مینیمال جذاب روبرو هستیم. بازی دارای حالت‌های رقابتی آفلاین با هوش مصنوعی یا یک بازیکن دیگر است و می‌تواند دست گرمی خوبی  برای رقابت‌های آنلاین باشد. رقابت‌های تیمی، شما را در تیمی قرار می‌دهد که می‌توانید به صورت دو به دو با یکدیگر رقابت کنید و تجربه‌ای چندنفره را داشته باشید.

گرافیک بصری زیبا و گیم‌پلی شاخص و روان، منچرز را تکمیل می‌کند

خوشبختانه بازیکنان زیادی در بازی اندروید و آیفون منچرز حاضر هستند و در هر ساعت از شبانه روز، می‌توانید به سرورها متصل شوید و رقابت جذاب منچ را تجربه کنید. برای هر دست بازی آنلاین روی میز مبتدی، باید ۱۰۰ سکه پرداخت کنید و در صورت پیروزی به علاوه آن ۱۰۰ سکه، ۲۵۰ سکه به عنوان جایزه دریافت می‌کنید. میز مبتدی، ساده‌ترین حالت بازی و درواقع پایه و اساس آن است. میزهای دیگر تفاوت چندانی ندارند و صرفا جوایز بیش‌تر را به بازیکنان اختصاص می‌دهند. اما نکته دیگری که به عنوان یک موتور محرک، بازیکنان را ترغیب می‌کند، کل‌کل و ارسال متن در حین تجربه بازی است. بله همه بازیکنان کل‌کل همیشگی خودشان را به صورت آنلاین هم خواهند داشت و شما هم می‌توانید کری‌خوانی کنید. هر دور بازی، با استفاده از چنین قابلیتی، حس و حال خاص خودش را دارد و به نوعی، هیچگاه فراموش نمی‌شوند. شادمانی و عصبانیت، دو عنصر جدانشدنی منچرز هستند و به لطف مبتنی بودن بازی روی شانس، بازیکنان مرتبا حس و حال متفاوتی در بازی پیدا می‌کنند.

mencherz
mencherz
mencherz
کل‌کل با دیگر بازیکنان، یکی از جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در موفقیت منچرز است

بخش کل‌کل بازی، در ابتدا تنها از چند متن تشکیل شده است، اما با پیش‌روی بیش‌تر و کسب سکه‌های کافی، می‌توانید وارد میز VIP شوید و چت آزاد را در بازی تجربه کنید. یقینا منچرز از المان‌های نام آشنایی استفاده کرده است که حکم پیشران قدرتمندی برای این بازی ایرانی دارد. یک بازی قدیمی‌ با پوشش بازی‌های مدرن، وارد میدان شده است و نتیجه آن، تجربه‌ای بسیار ناب و هیجان انگیز است. سازندگان صرفا گیم‌پلی‌ای ساده  را روی پلتفرم موبایل پیاده نکرده‌اند و زحمت زیادی برای بالا بردن کیفیت این اثر کشیده‌اند. بازی المان‌های کنترلی خوبی در این پیاده کرده است و بازیکنان هرزمان که خواستند می‌توانند از بازی خارج شوند، اما بازیکنان دیگر همچنان به بازی ادامه خواهند داد و شانس دریافت جایزه برای‌شان محفوظ است. اطلاعات هر بازیکن مشخص است و حتی در صورت توافق طرفین، می‌توانید همدیگر را به لیست دوستان خود اضافه کنید و در رقابت‌های دوستانه یا تیمی شرکت کنید. همین قابلیت مهم، سبب می‌شود که بتوانید دوستان نزدیک خود را به بازی دعوت کنید و بازی‌های دوستانه و خانوادگی را در کنار هم تجربه کنید.

بازی منچرز، یکی از بهترین آثار ایرانی است که بازی قدیمی‌ و نوستالژیک منچ را با پوششی کاملا مدرن ارائه می‌دهد. کیفیت بالای گرافیکی و بصری این بازی، به همراه جلوه‌های ویژه ناب، سبب شده است که صرفا با یک بازی ساده طرف نباشیم و هر زمان برای تجربه منچرز ذوق داشته باشیم. همان روند بازی منچ، روی گیم‌پلی روان و جذاب بازی پیاده سازی شده است و از منچرز اثری ساخته است که قرار است تا مدت‌ها به آن معتاد شویم.

دانلود بازی منچرز

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده