نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

تاریخ انتشار نسخه بتا بسته Marching Fire بازی For Honor

طبق اعلام یوبی سافت، نسخه بتا بسته الحاقی Marching Fire بازی For Honor به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

Marching Fire آپدیت و بسته الحاقی بزرگ بعدی بازی For Honor است که در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. این آپدیت حال و هوایی چینی دارد و چهار قهرمان چینی را به بازی اضافه خواهد کرد. علاوه بر این در این آپدیت، شاهد یک حالت جدید به نام Breach خواهیم بود که در آن، بازیکنان در قالب دو تیم چهارنفره در سناریویی جالب در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. در نهایت Marching Fire همچنین قرار است یک حالت آرکید هم به بازی اضافه کند که در آن، شاهد نبردی با هوش مصنوعی خواهیم بود و بازیکنان باید ماموریت‌های مختلفی را در جریان این حالت انجام دهند تا در نهایت به پیروزی برسند. 

اما امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که یک نسخه بتا عمومی برای بسته Marching Fire بازی در نظر گرفته است. این بتا از تاریخ ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۹ شهریور هم ادامه خواهد داشت. البته تا این لحظه، نسخه بتا فقط برای پلتفرم پی سی تایید شده است و مشخص نیست که آیا برای کنسول‌ها هم منتشر خواهد شد یا خیر. در جریان نسخه بتا این DLC، کاربران می‌توانند حالت جدید Breach را تجربه کنند و همچنین با تغییرات دیگر آن شامل قهرمان‌های جدید یا تغییراتی که این محتوا قرار است در رابط کاربری بازی اعمال کند، آشنا شوند. 

در صورتی که قصد تجربه این بتای عمومی را داشته باشید، می‌توانید از تاریخ ۱۳ شهریور اقدام به Pre-Load آن کنید تا در زمان انتشار بتا، بلافاصله بتوانید تجربه آن را شروع کنید. همچنین امکان پیش‌خرید این بسته هم از ۱۳ شهریور فراهم می‌شود و در صورتی که پس از تجربه نسخه بتا به خرید آن علاقه‌مند شوید، می‌توانید با پیش‌خرید این بسته یک سری محتویات جانبی هم دریافت کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده