نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Castlevania منتشر شد

شبکه نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Castlevania (کسلوانیا) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Castlevania منتشر شده است. در این پوستر که در صفحه رسمی نتفلیکس در توییتر منتشر شده، شاهد حضور آلوکارد، ترور و سایفیا هستیم که در پست زمینه آن قلعه دراکولا قابل مشاهده است. همچنین ماه نیز به رنگ قرمز خونی به نمایش در آمده که اشاره‌ای به اتفاقات فصل دوم سریال Castlevania دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Castlevania Poster

ماه گذشته اولین تریلر فصل جدید انیمیشن Castlevania منتشر شد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل دوم این انیمیشن سریالی بودیم. فصل دوم انیمیشن Castlevania در تاریخ ۲۶ اکتبر امسال (۴ آبان) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر خواهد شد. سریال Castlevania اقتباسی از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب از شرکت کونامی است که بر خلاف فصل اول که تنها در ۴ قسمت تولید شده بود، فصل دوم سریال Castlevania در ۸ قسمت تولید شده و منتشر خواهد شد. همچنین فصل سوم سریال کسلوانیا نیز در دست ساخت است، اما نتفلیکس هنوز رسما این سریال را برای فصل سوم تمدید نکرده است.

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس در نقش آلوکارد و الخاندرو رینوز در نقش سایفا بلنیدز از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های سریال Castlevania را بر عهده دارند. مانند فصل اول، کار ساخت فصل دوم این انیمیشن بر عهده کمپانی انیمیشن‌سازی Frederator Studios که زیر مجموعه کمپانی Wow! Unlimited Media است، بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده