// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Escape Mode بازی Prison Architect منتشر شد

استودیو Double Eleven با انتشار تریلری جدید از بازی Prison Architect، محتویات بسته الحاقی Escape Mode را به تصویر می‌کشد که هم‌اکنون در دسترس کاربران است.

استودیو و کمپانی دابل ایلون (Double Eleven) با همکاری Introversion Software اعلام کردند که بسته الحاقی Escape Mode هم‌اکنون برای بازی Prison Architect در دسترس است. محتوای یاد شده هم‌اکنون برای پلتفرم‌ پلی استیشن 4 قابل دریافت است و در ۲۴ ساعت آتی نیز برای ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. البته سازندگان در انتها اعلام کردند که کاربران سوییچ نیز این محتوا را در هفته‌های آینده دریافت می‌کنند.

بسته الحاقی Escape Mode DLC سال گذشته معرفی شد. اگر با این بازی آشنا نیستید باید بدانید که این اثر بین طرفداران بازی‌های زندان محور محبوبیت خاصی دارد. کاربران در این بازی هدایت کاراکتر خود را بر عهده می‌گیرند و از مراحلی که به دست خودشان یا دیگران طراحی شده است، پا به فرار می‌گذارند.

محتوای دانلودی پیشین این بازی یعنی Psych Ward تابستان سال گذشته به دست کاربران PS4 و Xbox One رسید. کاربران با استفاده از DLC توانستند به محتوای جدیدی همچون اتاق‌ها، کاراکترها و دیگر آیتم‌ها دست پیدا کنند و به مدیریت موارد جدید بپردازند.

بسته الحاقی Escape Mode بازی Prison Achitect هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است و به‌زودی برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. کاربران سوییچ نیز در هفته‌های آینده می‌توانند انتظار آن را بکشند. برای اطلاع بیشتر از این بسته الحاقی در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر‌ آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از خبر و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده