نویسنده: حمزه سروری
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Freedom Planet هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس است

 بازی سرعتی، هیجانی و متأثر از سونیکِ Freedom Planet اکنون برای کنسول نینتندو سوییچ در eShop در دسترس است. با زومجی همراه باشید.

بالأخره پس از کشمکش‌های فراوان بازی پلتفرمر و پرهیجان Freedom Planet روی کنسول نینتندو سوییچ قابل بازی است. با اینکه روند گیم‌پلی بازی Freedom Planet مشخصاً ترکیبی از سرعت و هیجان است، اما قطعاً نمی‌توانید برای پروسه‌ی انتشار آن روی کنسول نینتندو سوییچ هم همین توصیفات را به‌کار بگیرید! در ابتدا و در ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی (زمستان ۱۳۹۶) استودیو Galaxy Trail با انتشار تصویری از نسخه‌ی فیزیکی بازی Freedom Planet در شبکه‌های اجتماعی خبر از آمدن این بازی برای نینتندو سوییچ داد، اما پس از آن هیچ خبر رسمی‌ای دراین‌باره منتشر نشد. در ماه ژوئن (خرداد-تیر ۱۳۹۷) هم Galaxy Trail تصویری مشابه پست کرد که در آن، بازی روی کنسول نینتندو سوییچ در حال اجرا بود. روز پس از انتشار این تصویر شرکت XSEED Games، ناشر بازی Freedom Planet رسماً اعلام کرد که بازی به نینتندو سوییچ می‌آید. به هر حال اکنون پس از کشمکش‌هایی Freedom Planet روی کنسول نینتندو سوییچ قابل بازی است.

در حالی که هم‌اکنون تقریباً چهار سال از انتشار اولیه‌ی Freedom Planet می‌گذرد و قرار است آن را در نینتندو سوییچ هم ببینیم، هنوز نسخه‌ی دوم این بازی وضعیتی نامشخص دارد. در سال ۲۰۱۵ نسخه‌ی دوم بازی Freedom Planet معرفی شد، اما تا به امروز هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای آن از سوی XSEED Games مشخص نشده است.

بازی Freedom Planet را علاوه بر نینتندو سوییچ، می‌توانید در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی هم تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده